معاون هماهنگ‌کننده سپاه عنوان کرد؛

کشته‌شدن ۴۲۰۰ نفر در زندان‌های آمریکا طی سال ۲۰۱۹

سردار نقدی با اشاره به آمار سایت رسمی ان بی سی آمریکا، گفت: هیأت دادگستری آمریکای مدعی حقوق بشر اعلام کرد که در سال ۲۰۱۹ بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر در زندان‌های این کشور کشته شدند.
کد خبر: ۵۴۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ - 11October 2022

سردار نقدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در آیین گرامیداشت سالروز سفر رهبر انقلاب اسلامی به خراسان شمالی، که در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: زیربنای اصلی امنیت وحدت است؛ لذا قدرت، عزت و افتخار در گرو وحدت است و این جزو توصیه‌های قرآن کریم محسوب می‌شود.

سردار نقدی با توصیف برخی جنایات رهبران کشور‌های غربی، گفت: در یک کشور ۱۳ زن خانم به خاطر تعرض، از رئیس جمهور شکایت کردند و دیگر رئیس جمهور کشور نیز پرونده قاچاق و قتل دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: اما رهبر ایران فردی پاکدست، زاهد و مدبر است که داشتن این رهبر یک لطف بزرگ برای ما محسوب می‌شود.

وی به تشریح مسیر انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: از ابتدای انقلاب همه قدرت‌ها آمدند تا انقلاب را شکست دهند و هیچ قدرتی در این زورآزمایی غایب نبود، اما با صبر و استقامت این ملت، شکست خوردند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی تانک و هواپیما آسیب دیده دشمن با تانک و هواپیمای مدرن‌تر جایگزین می‌شد در حالی که ما حتی سیم خاردار نیز نداشتیم، اما ملت سربلند شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه افزود: دستاورد‌های پس از جنگ کمتر از خود جنگ نبوده است؛ زیرا هر یک از توطئه‌های دشمن به تنهایی می‌توانست یک کشور را نابود کند، اما ملت ما ایستاد.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های کشور در سخت‌ترین شرایط رقم خورده است، عنوان کرد: مؤلفه‌های قدرت نظام طی این چهار دهه رو به رشد بوده، اما دشمن رو به افول رفته است که این موارد را خود دشمنان اعلام کرده‌اند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: دشمنان زمانی پست سر عقایدی پنهان شده بودند، اما اکنون هیچ ایدئولوژی‌ای ندارند؛ لذا به آشوبگران متوسل شدند تا فقط تخریب کرده و فیلم بگیرند و برای رسانه‌های خارجی بنویسند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اظهار داشت: دنیا به جمهوری اسلامی اقبال پیدا کرده است و دشمن از این موضوع وحشت دارد؛ لذا به تصاویر آشوبگران احتیاج دارد تا به مردم دنیا بگویند ایران پیشرفت نکرده است.

وی افزود: این کشور‌ها برای فوت یک خانم عزای عمومی جهانی اعلام می‌کنند و رهبران آن‌ها بیانیه می‌دهند؛ شما از چه حرف می‌زنید؟ شما در همین خاورمیانه چند نفر را کشتید؟ حالا از حقوق بشر حرف می‌زنید؟

سردار نقدی در ادامه به آمار منتشرشده در سایت ان بی سی استناد کرد و گفت: طبق آمار این سایت رسمی، هیأت دادگستری آمریکا اعلام کرد که در سال ۲۰۱۹ بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر در زندان‌های آمریکا کشته شده و ۹۰۰ نفر مفقوده شده‌اند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار