رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

پیشبرد مسائل فرهنگی در گرو همکاری و هم اندیشی است

سردار ستوده با اشاره به اینکه پیشبرد مسائل فرهنگی در گرو همکاری و هم اندیشی است، گفت: وظیفه داریم در این راه یکدیگر را همراهی و کمک کنیم، چراکه موفقیت هر بخشی از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به معنای موفقیت همه آنهاست.
کد خبر: ۵۴۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲ - 11October 2022

پیشبرد مسائل فرهنگی در گرو همکاری و هم اندیشی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار پاسدار «سید حسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه سفر به استان گیلان و دیدار با مدیرکل و مجموعه همکاران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: هدف از بازرسی‌های استانی و انجام ارزیابی ها، شناسایی نقاط قوت و ضعف ادارات کل و رفع نواقص و معایب آن‌ها بوده، تا مجموعه در تحقق اهداف و نیل به آن‌ها توفیقات بیشتری داشته باشد.

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه داشته‌های امروزمان را مدیون شهدای والامقام هستیم، تصریح کرد: باید از همه توان و فرصت‌های خود برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس که همان فرهنگ ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است استفاده کنیم.

وی افزود: پیشبرد مسائل فرهنگی در گرو همکاری و هم اندیشی است و از این رو ما وظیفه داریم در این راه یکدیگر را همراهی و کمک کنیم، چرا که موفقیت هر بخشی از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به معنای موفقیت همه آنهاست.

سردار ستوده ساخت موزه‌های دفاع مقدس و مراکز فرهنگی را عامل مهمی در تحکیم مبانی انقلاب اسلامی و نشر فرهنگ عاشورایی دوران پرشکوه دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به گام بلند و موثری که استان در ساخت مرکز فرهنگی برداشته به زودی شاهد توفیقات اثربخشی در نشر این فرهنگ خواهیم بود.

وی تداوم فرهنگ ایثار و شهادت را در گرو آشنایی جوانان و نوجوان با زندگی، شخصیت و سیره شهدا دانست و متذکر شد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار