مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور:

دشمنان امروز از هر راهی دست به شایعه سازی و دروغ پراکنی می زنند

حجت‌الاسلام «نبوی» گفت: دشمنان امروز از هر راهی به دنبال نا آرام کردن کشور هستند و در این راه دست به شایعه سازی و دروغ پراکنی می زنند.
کد خبر: ۵۴۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸ - 11October 2022

دشمنان امروز از هر راهی دست به شایعه سازی و دروغ پراکنی می زنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمود نبوی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور امروز در جمع مدیران دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند برخی جوانان و نوجوانانی هستند که براساس هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می آیند، چنین افرادی را می‌توان با یک تنبیه متوجه کرد که اشتباه می‌کنند.

حجت‌الاسلام نبوی با اشاره به نا آرامی‌های اخیر در کشور گفت: گروهی از افراد حاضر در نا آرامی ها ضد انقلاب بودند و با برنامه ریزی قصد خرابکاری داشتند اما ۳۸ درصد این افراد جوانان و ۳۰ درصد نیز خانم ها بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه اساتید و مدیران دانشگاه ها باید خود را برای ترویج جهاد تبیین آماده کرده و وارد میدان شوند، افزود: حضرت آقا چندین سال قبل بحث کرسی آزاد اندیشی را مطرح کردند که اگر در آن زمان به خوبی به آن می پرداختیم، شاهد بروز چنین مشکلاتی نبودیم.

حجت الاسلام نبوی بیان داشت: دشمنان امروز از هر راهی به دنبال نا آرام کردن کشور هستند و در این راه دست به شایعه سازی و دروغ پراکنی می زنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار