در ایام محرم؛

تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 24 شهید دوران دفاع مقدس در 5 استان کشور

همزمان با ایام محرم پیکرهای نورانی 24 شهید مظلوم و گلگون کفن در 12 نقطه از استان های اصفهان، البرز، تهران، فارس و گلستان تشییع و خاکسپاری می شوند.
کد خبر: ۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸ - 03November 2013

تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 24 شهید دوران دفاع مقدس در 5 استان کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پیکرهای مطهر 24 شهید دوران دفاع مقدس در 5 استان کشور در ایام محرم امسال تشییع می شوند. این شهدا در عملیاتهای والفجر8، قدس3 و تک دشمن در سال 67 به شهادت رسیده و در مناطق عملیاتی فاو، دهلران و فکه تفحص شده اند.

بنابر اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، از بین این تعداد شهید معظم، 19 شهید گمنام با درخواست عموم مردم و مسئولین در استان های البرز "کمالشهر"، اصفهان "شهر گوگد شهرستان گلپایگان"، "ایمانشهر شهرستان فلاورجان"، استان تهران "سازمان انرژی اتمی"، "شهر قدس" و" دانشکده فنی و حرفه ای خواهران حضرت ولیعصر (عج)، استان گلستان "شهرستان مینودشت"، "شهرستان گالیکش"، "دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گرگان"، "مرکز نظامی گروه 45 جوادالائمه (ع) ونیز  5 شهید شناسایی شده در استان های تهران و فارس تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

شایان ذکر است؛ کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با دعوت از عموم مردم شهیدپرور شهرهای یاد شده بویژه جوانان عزیز درخواست کرد تا با شرکت گسترده خود در مراسم تشییع شهدا، بار دیگر با آرمانهای شهیـدان تجدید پیمان کنند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار