در بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر آمده است؛

ایثارگران اجازه دست‌اندازی به دستاوردهای شهدا را نمی‌دهند

تعدادی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند: خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به دشمنان داخلی و خارجی اجازه دست‌اندازی به دستاوردها و آرمان‌های شهدا و آسیب رساندن به آنها را نخواهند داد.
کد خبر: ۵۵۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ - 12October 2022

بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر در محکومیت اغتشاشات اخیر/ایثارگران اجازه دست‌اندازی به دستاوردها و آرمان‌های شهدا را نخواهند دادبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، تعدادی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه‌ای اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در کشور را محکوم و تاکید کردند که خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به دشمنان داخلی و خارجی اجازه دست‌اندازی به دستاوردها و آرمان‌های شهدا و آسیب رساندن به آنها را نخواهند داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛ 

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

إِنَّ ٱلَّذِينَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱسْتَقَٰمُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ ٱلْمَلَٰٓئِكَةُ أَلَّا تَخَافُواْ ...(قرآن کریم)

تردیدی نباید کرد که «اعتراض» که حق قانونی هر شهروندی است با «اغتشاش» که ریشه در دسیسه‌های دشمنان ملت بزرگوار و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، متفاوت می‌باشد. اعتراض نشانه پویائی جامعه است که برخی از آسیب‌ها را برنمی‌تابد، ولی آشوب و هنجارشکنی، آن هم وقتی توسط سیاست‌مداران مغرض وابسته به استکبار و رسانه‌هایی عاری از دلسوزی برای مردم ایران بر آتش آن دمیده می‌شود، ثمره‌ای جز هرج و مرج ندارد. فراموش نکنیم در رسانه‌هایی که امروزه میدان‌دار ایجاد شکاف و چند پارگی در بین جامعه شده‌اند یا تاریخی سراسر دشمنی با ملت ایران دارند و یا از جایی ارتزاق می‌کنند، که همواره خواهان ایران و ایرانی زبون و ضعیف می‌باشند، باید توجه کرد، اساس پیروزی مردم ایران، وحدت و یکپارچگی با محوریت ولایت‌فقیه بوده است.

لذا ما خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران از اعضاء تشکل‌های شاهد و ایثارگر اعلام می‌داریم: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌راحتی به دست نیامده، تا به‌سادگی دستخوش امیال معاندین و جیره‌خواران شرق و غرب و استکبار جهانی شود، ما به پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان ولی‌فقیه جامع‌الشرایط همه هستی خود را در طبق اخلاص نهاده‌ایم که قوانین الهی که همان قرآن و عترت است، استقرار یابد، تا این امر موجبات عزت، عظمت، آسایش و امنیت امت اسلامی در ایران عزیز را فراهم آورد. لحاظا دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند خط قرمز ما حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی کشور عزیزمان و امنیت و آسایش و رفاه مردم غیور و استکبارستیز بوده و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهیم دشمنان داخلی و خارجی به دستاوردها و آرمان‌های شهدا دست‌اندازی کنند و به آنها آسیب رسانند. در پایان از همه مسئولین خدوم می‌خواهیم با تلاش مضاعف همه توان خویش را در شنیدن انتقادات و پیشنهادات مردم و در رفاه جامعه بکار گیرند.

«إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم»

این بیانیه به امضای انجمن خادمان شهدای حرم، مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی، کانون ایثارگران پیشکسوت، جمعیت دفاع از مصدومین شیمیایی، مجمع جهانی زنان ایثارگر دوستدار صلح، انجمن همسران شهدای فارس، جمعیت یادگاران اسوه‌های ایثار، کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران، جمعیت حمایت از جانبازان شیمیایی، مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی، پیام‌آوران ایثار، انجمن دفاع از جانبازان قربانیان سلاح شیمیایی فارس، هیئت مذهبی فرزندان شهدای اسلام، کانون فرهنگی هنری طلیعه آفتاب فرهنگ، انجمن حمایت از جانبازان قطع عضو فارس و انجمن کارآفرینان برتر شاهد و ایثارگر رسیده است.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها