توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شد؛

مروری بر روند توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی/ ایران داعیه‌‌دار جبهه مقاومت است

توطئه‌ها و دسیسه‌ها که با برنامه‌ریزی قبلی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی رقم می‌خورد اگرچه شکل و فرم آن متناسب با شرایط زمانی و مکانی متفاوت است؛ اما هدف نهایی آن‌ها یک چیز بیشتر نیست و آن بر‌اندازی و سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۵۵۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ - 12October 2022

مروری بر روند توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی/ بهترین روش مبارزه با دشمن به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، قدرت ملی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران که برآمده از وجود رهبری روشن‌ضمیر، آگاه و شجاع و مردمی با بصیرت و مقاوم است، توانسته است در سال‌های اخیر کشور را در مسیر پیشرفت و بالندگی قرار دهد.

این پیشرفت و توسعه که بارقه‌های آن در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، علمی، فناوری، نظامی و امنیتی دیده می‌شود، قطعاً خوشایند بدخواهان نظام و دشمنان این مرزوبوم به‌ ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نبوده و نیست.

بدین لحاظ در طول بیش از چهار دهه حیات و رشد انقلاب اسلامی که نهال آن توسط معمار کبیر انقلاب؛ حضرت امام خمینی (ره) غرس شده است، مردم ایران شاهد انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها به بهانه‌های مختلف از سوی دشمنان قسم خورده بوده‌اند.

این توطئه‌ها و دسیسه‌ها که با برنامه‌ریزی قبلی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی رقم می‌خورد اگرچه شکل و فرم آن متناسب با شرایط زمانی و مکانی متفاوت است؛ اما هدف نهایی آن‌ها یک چیز بیشتر نیست و آن بر‌اندازی و سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی، خواب پریشانی است که سردمداران آمریکا، برخی کشور‌های غربی، رژیم غاصب صهیونیستی و کشور‌های مرتجع منطقه سالیان سال است می­‌بینند و هم‌اینک این خواب پریشان به یک کابوس دهشتناک برای آنان تبدیل شده است.

مروری بر تاریخ ۴۰ و چند ساله انقلاب اسلامی نشان می­‌دهد که چگونه بدخواهان انقلاب و نظام با استفاده از فرصت‌های پیش آمده اهداف پلید خود را دنبال می‌کنند.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران از آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشور‌های مرتجع منطقه گرفته تا پیاده‌ نظام‌های آن‌ها در منطقه همچون منافقین و گروهک‌هایی همچون کومله، پ. ک. ک و پژاک با هم دست اتحاد داده‌اند تا به هر طریق ممکن این سرزمین را از مسیری که در پیش گرفته خارج کنند و با تجزیه و فروپاشی قدرت آن، واژه «جبهه مقاومت» را که مدتی است بر سر زبان‌های افتاده و امید هر مظلومی در جهان شده است و در عمل بار‌ها و بار‌ها در مقابل جبهه کفر پیروز گشته، از صحنه خارج کنند.

و لیکن ایران اسلامی که داعیه‌ دار جبهه مقاومت است همواره با بصیرت ملت و توجه به داعیه‌های رهبر عالم و فرزانه خود از دل فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان سربلند بیرون آمده است.

بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، «جهاد تبیین» بهترین روش برای یادآوری عملکرد دشمن در سال‌های گذشته و مبارزه با دشمن است. دشمنی که با جعل و افترا به دنبال تغییر ماهیت و تغییر هویت مردم و مخصوصاً فرزندان این مملکت است.

در این میان مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، در نظر دارد تا با استفاده از کتاب‌های خود که مبتنی بر اسناد متقنی هستند به بازخوانی حوادثی بپردازد که این روز‌ها دامن‌گیر کشور شده است و مشابه آن در سال‌های اول انقلاب رخ داده است؛ لذا هر روز یک مطلب منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها