فرمانده کل انتظامی کشور خبر داد؛

ارائه ۳۰ خدمت در سامانه موبایلی «پلیس من»/ تسریع و تسهیل خدمات‌دهی به مردم با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین

در آیین رونمایی از طرح‌های هوشمندسازی پلیس گفت: بهینه سازی ماموریت ها، توانمندسازی کارکنان، تحول در ارائه خدمات به مردم و سایر سازمان‌ها و مشارکت دهی مردمی در اجرای ماموریت‌ها از اهداف کلان هوشمندسازی است.
کد خبر: ۵۵۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ - 12October 2022

ارائه ۳۰ خدمت در سامانه موبایلی «پلیس من»/ تسریع و تسهیل خدمات‌دهی به مردم با بهره‌گیری از فناوری‌های نوینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، دقایقی پیش آیین رونمایی از طرح‌های هوشمندسازی پلیس با حضور سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور، سردار «محمدعلی نوری نژاد» معاون هماهنگ کننده فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سردار اشتری با اشاره به رونمایی از طرح‌های هوشمندسازی پلیس بیان کرد: تحقق «پلیس هوشمند» و «هوشمندسازی پلیس» یکی از برنامه‌های اولویت دار انتظامی کشور در سال‌های اخیر بوده است و خوشبختانه به همت همکاران مجرب، نخبه و متخصص در این حوزه گام‌های مطلوبی برداشته شده است و این روند با قوت ادامه دارد.

تشریح اهداف کلان هوشمند سازی پلیس

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه فرماندهی انتظامی کشور در هوشمندسازی، پیشرو و پیشگام است، مطرح کرد: بهینه سازی ماموریت ها، توانمندسازی کارکنان، تحول در ارائه خدمات به مردم و سایر سازمان‌ها و مشارکت دهی مردمی در اجرای ماموریت‌ها از اهداف کلان هوشمندسازی است.

وی یادآور شد: امروز پلیس با بهره گیری از فناوری‌های نوین و هوشمند به دنبال تسریع و تسهیل خدمات دهی به مردم است، از طرفی معتقدیم که اجرای طرح‌های تحولی و هوشمندسازی، سرعت و دقت عمل در ماموریت‌ها را در پی دارد.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس با راه اندازی و فعالسازی سامانه موبایلی "پلیس من"، ۳۰ خدمت به مردم ارائه می‌کند، عنوان کرد: این خدمات هوشمند ضمن کاهش مراجعه حضوری به مراکز انتظامی، به فرایند خدمات دهی سرعت قابل توجهی می‌دهد و تحقق این مهم رضایت مندی مردمی و عمومی را به دنبال دارد.

اتصال پلیس به درگاه خدمات ملی هوشمند

وی با اشاره به اتصال پلیس به درگاه خدمات ملی هوشمند مطرح کرد: انتظامی کشور در اتصال به این درگاه خدمات ملی نیز جز سازمان‌های پیشرو بوده و این مهم را گامی جدی برای خدمت دهی به مردم ایران اسلامی می‌داند.

طرح‌های تحول سیستمی

سردار اشتری با اشاره به فعال سازی سامانه «پلیس همراه» مطرح کرد: یکی از طرح‌های تحول سیستمی و هوشمندسازی پلیس سامانه «پلیس همراه» است که همکاران عزیزم با بهره گیری از دست افزار‌های هوشمند و دسترسی به داده‌ها و بانک‌های اطلاعاتی می‌توانند ماموریت‌ها را در سرعت و دقت عمل بیشتری به انجام برسانند.

تحلیل داده‌های اطلاعاتی با بهره گیری از دست افزار‌های هوشمند

وی تحلیل داده‌ها از طریق طی فرایند هوشمندسازی را یکی از کارکرد‌های بهره گیری از فناوری‌های نوین برشمرد و افزود: تحلیل داده‌های اطلاعاتی به شکل هوشمند می‌تواند در تعیین اولویت‌های ماموریتی و همچنین تصمیم گیری‌های مطلوب‌تر به منظور پیشبرد بهینه ماموریت‌ها موثر باشد.

توسعه تسلط اطلاعاتی با به کار گیری تجهیزات هوشمند

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان عنوان کرد: معتقدم که هوشمندسازی پلیس و ارائه خدمات به مردم با بهره گیری از فناوری‌های به روز و نوین ضمن اینکه باعث افزایش رضایت مندی مردمی می‌شود، تسلط و اشراف اطلاعاتی پلیس را نیز تقویت می‌کند و در صورت عدم حضور فیزیکی پلیس در برخی مناطق می‌توانیم با بهره گیری از این تجهیزات و امکانات هوشمند با اشراف و تسلط اطلاعاتی ماموریت‌ها را پیش ببریم.

وی گفت: ان شاء الله سرباز شایسته‌ای برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و خدمتگزار صدیقی برای مردم عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار