اجتماع «زنان و دختران نبوی» در کرمانشاه برگزار شد

اجتماع «زنان و دختران نبوی» در حمایت از عفاف و حجاب و محکومیت اغتشاشات اخیر‌ امروز در شهر کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ - 12October 2022

اجتماع «زنان و دختران نبوی» در کرمانشاه برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، اجتماع «زنان و دختران نبوی» در حمایت از عفاف و حجاب و محکومیت اغتشاشات اخیر، امروز (۲۰ مهر) در شهر کرمانشاه برگزار شد. 

بانوان و دختران کرمانشاهی ضمن محکوم کردن ساختارشکنی های اخیر و اهانت به قرآن کریم، با سر دادن شعارهای «مرگ بر آشوبگر»، «مرگ بر فتنه‌گر» و... حرکت آشوبگران را محکوم کردند.

«ای پرچمت ما را کفن»، «وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده»، «تا خون در رگ ماست، خامنه‌‌ای رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده، آماده ایم، آماده»، از دیگر شعارهای بانوان حاضر در این تجمع بود.

تجمع کنندگان همچنین با در دست داشتن دست نوشته‌های «آتش به اختیاریم، از فتنه گر بیزاریم»، «زن، عفت، افتخار» و... حمایت خود را از موضوع عفاف و حجاب اعلام کردند. 

حضور اقشار مختلف بانوان از پیر و جوان گرفته تا افراد میانسال و دانش آموز و حتی دختران خردسال چادری که دست در دست مادرانشان داشتند، از جلوه‌های این تجمع در شهر کرمانشاه بود.

سخنران این مراسم که از مسجد جامع به سمت میدان آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد، «محمد رشیدی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار