شهادت کودک شیرخواره فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست

یک کودک شیرخواره فلسطینی پس از شلیک گاز اشک آور توسط نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۵۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ - 12October 2022

شهادت کودک شیرخواره فلسطینی به دست نظامیان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک کودک شیرخواره فلسطینی پس از شلیک گاز اشک آور توسط نظامیان صهیونیست در منطقه کفر عقب قدس اشغالی به شهادت رسید.

این در حالی است که روز دوشنبه نیز یک نوجوان فلسطینی در جنین در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی نظامیان صهیونیست در جریان یورش به این منطقه، به شهادت رسید.

در هفته های اخیر ارتش رژیم صهیونیستی عملیات های نظامی خود را علیه کرانه باختری به ویژه دو منطقه جنین و نابلس تشدید کرده است. تحلیلگران معتقدند این اقدامات در راستای جلوگیری از آغاز انتفاضه فراگیر فلسطینی ها در کرانه باختری انجام می شود که بسیاری از دوایر صهیونیستی را نگران ساخته است.

قابل ذکر است که چندی پیش، محافل امنیتی صهیونیستی اعلام کردند که کرانه باختری در آستانه انتفاضه جدید قرار دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در تقابل با عملیات فلسطینیان در کرانه باختری، با بحران گزینه‌ها مواجه است.

همچنین، محافل نظامی تل آویو به این نتیجه رسیده اند که موج عملیات فلسطینیان در حال گسترش است و تنها طی روزهای گذشته ۶ عملیات مقاومتی انجام شده است.

بر اساس اعلام منابع نظامی رژیم صهیونیستی، هر بازداشتی که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری انجام می‌دهند با عملیات شلیک گلوله و پرتاپ سنگ از سوی فلسطینیان مواجه می‌شود و عملیات مقاومت در اکثر مناطق کرانه باختری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها