دیدار مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید اردبیل با فرمانده فراجای استان

مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با حضور در دفتر فرمانده فراجای استان هفته گرامیداشت فراجا را به فرمانده و کارکنان فراجای استان تبریک گفتند.
کد خبر: ۵۵۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ - 13October 2022

دیدار مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید اردبیل با فرمانده فراجای استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، قبل از ظهر امروز (پنج شنبه) «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و «داور نوری» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و «جواد صبور» مشاور امور ایثارگران استاندار اردبیل با حضور در دفتر فرمانده فراجای استان هفته گرامی داشت فراجا را به فرمانده و کارکنان فراجای استان تبریک گفتند.

سرهنگ «جواد تقوی» فرمانده انتظامی استان اردبیل در این دیدار گفت: کارکنان خدوم و مخلص فراجا در تمامی مأموریت های محوله، آسایش و آرامش و امنیت مردم و جامعه و برخورد همراه با رأفت و مهربانی را در نظر می گیرند و شهدا را الگو و سرمشق خود قرار می دهند.

تقوی افزود: استان اردبیل در جریان ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر از استان های بسیار آرام کشور به حساب می آید و مردم ولایی و حسینی اردبیل کم ترین اعتنایی به دروغ پردازی های شبکه ها و رسانه های معاند نمی کنند.

جواد صبور نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه فراجا امانت دار ناموس و جان و مال مردم است افزود: مدیریت بسیار با عطوفت فراجا در حوادث ناگوار اخیر در کشور نشان داد فراجا از بدنه مردم و خادم مردم است و باید از این خادمان ملت و نظام تقدیر و حمایت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار