فرمانده فراجا در استان البرز:

حافظان امنیت مردم در حوادث اخیر مقتدر و مظلوم واقع شدند

سردار«محمدیان» گفت: در حوادث اخیر حافظان امنیت مردم مظلوم واقع شدند.
کد خبر: ۵۵۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ - 13October 2022

در حوادث اخیر حافظان امنیت مردم مظلوم واقع شدند

سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده فراجا در استان البرز در حاشیه هفدهمین نشست اندیشه ورزی اساتید درس دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز با بیان اینکه در حوادث اخیر حافظان امنیت مردم در فراجا مظلوم واقع شدند؛ اظهار داشت: رسانه‌های بیگانه با موج سواری از حوادث پس از مرگ مرحومه امینی درصدد آشوب درکشور برآمدند و نوک پیکان حمله آنها حافظان امنیت جامعه بود.

وی با اشاره به زخمی‌های بر جا مانده از حوادث اخیر از جانب پلیس و نیروهای امنیتی افزود: اغتشاشگران با سوءاستفاده از خویشتنداری نیروهای امنیتی تعدادی از خادمان امنیت عمومی را مجروح ساختند و این در حالی است که رسانه‌های بیگانه با وارونه نشان دادن حوادث اخیر درصدد انتشار شایعات و ارائه آمارهای غیرواقعی بودند.

سردار محمدیان در همین رابطه از تلاش رسانه های بیگانه و عوامل داخلی آنها در جهت کشته سازی سخن گفت و ادامه داد: رسانه‌های بیگانه و عوامل داخلی آنها تلاش گسترده‌ای در جهت تحریک افکار عمومی به جا آوردند و تلاش داشتند با ارائه آمارهای غیر واقعی فضای جامعه را ملتهب سازند.

وی با بیان اینکه مردم باید قدر امنیت و آرامش جامعه را بدانند تصریح کرد: بخش بزرگی از توان انتظامی امنیتی کشور در حوادث اخیر معطوف به حوادث اخیر بود و متضرر این وضعیت مردم بودند.

قرمانده فراجا استان البرزبا اشاره به اینکه آمارها گویای افزایش جرم و جنایات در مدت بروز اغتشاشات بوده است؛ خاطرنشان کرد: امنیت و سلامت دو نعمت نادیدنی است که مردم باید قدردان آن باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار