منابع فلسطینی خبر دادند؛

شهادت جوان مجروح فلسطینی

منابع فلسطینی از شهادت جوان فلسطینی که از مجریان عملیات اغوار بوده و حدود یکماه پیش از این مجروح شده بود خبر دادند.
کد خبر: ۵۵۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ - 14October 2022

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع فلسطینی از شهادت «محمد ماهر ترکمان» جوان مجروح فلسطینی که از مجریان عملیات اغوار طی ماه سپتامبر گذشته بود، خبر دادند.

بر اساس این گزارش، محمد ماهر ترکمان از اهالی اردوگاه جنین که یکی از مجریان عملیات اغوار بوده و حدود یک ماه پیش از این زخمی شده بود، به شهادت رسید.

لازم به ذکر است که «گردان‌های شهدای الاقصی»، شاخه نظامی جنبش فتح حدود یکماه پیش از این طی بیانیه‌ای مسئولیت عملیات مقاومتی در منطقه اغوار را بر عهده گرفت.

در این بیانیه آمده است که ۳ نفر از مبارزان این گردان‌ها در منطقه غور اردن در کمین اشغالگران اسرائیلی نشسته و به سمت اتوبوس حامل نظامیان اسرائیلی آتش گشوده و از نزدیک با آنان درگیر شدند که در این عملیات شماری از نظامیان اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

گردان‌های شهدای الاقصی تاکید کرد که این عملیات پاسخی به جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین بود.

این گردان‌ها دشمن صهیونیستی را از ادامه جنایات علیه ملت فلسطین به ویژه در استان‌های جنین و نابلس برحذر داشت و تاکید کرد که همچنان نسبت به خون شهدا و اسرای قهرمان فلسطین تا آزادسازی کامل این سرزمین از لوث اشغالگران وفادار خواهد ماند.

منابع صهیونیستی با اشاره به عملیات تیراندازی فلسطینی‌ها در منطقه دره اردن، اذعان کردند که همه مجروحان این حادثه نظامی هستند. بنابراین گزارش، حال یکی از نظامیان صهیونیست زخمی در این عملیات تیراندازی وخیم گزارش شده بود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: اتوبوسی که در دره اردن هدف تیراندازی قرار گرفته، حامل نظامیان اسرائیلی بود که بر اثر آن ۷ نظامی زخمی شدند و حال یکی از آن‌ها وخیم است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار