نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی:

جوانان به نقشه شوم دشمنان پی بردند

«متفکر آزاد» گفت: دشمنان فکر می‌کردند با وارد کردن اسلحه و ایجاد تفرقه و آوردن گروهک‌های تروریستی به میدان، از جوانان یارگیری می‌کنند اما جوانان پاک و فهمیم ایران به نقشه شوم آنان پی بردند.
کد خبر: ۵۵۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ - 14October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «روح‌الله متفکر آزاد» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی امروز (جمعه) در اجتماع بانوان فاطمی با اشاره به مجاهدت مادران شهدا در سال‌های دفاع مقدس اظهار داشت: بسیاری از مادران شهدا وقتی پیکر فرزندانشان را تحویل می‌گرفتند، برای اینکه دشمن شاد نشود، گریه نمی‌کردند. 

وی افزود: حجاب بانوان، پرچم توحید در عالم است. بعضی‌ها چنین تبلیغ می‌کنند که در جامعه ایرانی، نسل جدید دین و حجاب نمی‌خواهد در حالی‌که بانوان ایرانی تمام کرسی‌ها را با حجاب فتح کرده‌اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ستون فقرات خانواده، زن است. حتی یک زن که ممکن است به نظر ما بدحجاب تلقی شود، باز هم دلش با خدا و قرآن و نظام و کشور است.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد شکاف و تفرقه بین مردم گفت: دشمنان خیلی سعی کردند در جامعه دو قطبی بیافرینند ولی مردم با بصیرت خود مانع از تحقق این امر شدند. 

«متفکر آزاد» افزود: مردم ما با وجود اختلاف سلیقه، کاملا با یکدیگر متحدند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن فکر می‌کرد با وارد کردن اسلحه و ایجاد تفرقه و آوردن گروهک‌های تروریستی به میدان، از جوانان یارگیری می‌کند اما جوانان پاک و فهمیم ایران به نقشه شوم آنان پی بردند.

«متفکر آزاد» خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام، زیر طوفان گسترده «سلام فرمانده» دهه نودی‌ها له شدند. 

وی خواستار اهتمام ویژه مسئولان به مسائل اقتصادی و معیشتی شد و افزود: مردم مشکلات اقتصادی دارند و رهبر معظم انقلاب هم دستور دادند که حواس دولت و مسئولان به معیشت مردم باشد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار