امام جمعه کوهدشت:

ستون خیمه این نظام ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مدافع حقوق مستضعفان است، گفت: امروز روز بصیرت و روز مقاومت می باشد، ستون خیمه این نظام ولایت فقیه است.
کد خبر: ۵۵۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳ - 14October 2022

ستون خیمه این نظام ولایت فقیه است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، ضمن گرامیداشت هفته وحدت اسلامی، اظهار داشت: هر جامعه ای اگر یک رهبر خوب نداشته باشد از بین خواهد رفت لذا پیامبر اکرم (ص) رهبری آسمانی و خدایی بود و دارای خصوصیات والایی بود‌ و همه خوبی ها در وجود ایشان جمع بود.

وی افزود: در ایام تولد پیامبر اکرم (ص) هیچ نقطه روشنی وجود نداشت چراکه حدود شش قرن پیامبری در بین مردم نبوده و ندای حق طلبی خاصی وجود نداشت، پیامبر (ص) وقتی متولد شد یک بارقه امیدی در بین امت پدیدار شد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره بعثت پیامبر اکرم (ص)، عنوان کرد: پیامبر اکرم (ص) با خرافات،ظلم و مظاهر جهل و جهالت مبارزه کرد چراکه در آن زمان علنا خانه خدا مملو از بت بود و مردم غرق در خرافات بودند.

وی تصریح کرد:پیامبر اکرم(ص) برخلاف ادیانی که رایج بود، یک دین جدید، پیشرفته و دارای احکام بسیار علمی و الهی را تأسیس کرد و تمام ادیان آن زمان را جمع کرد و دین جدیدی را مبتنی بر مبانی وحی حاکم نمود و هم چنین قبیله گرایی را از بین برد و یک امت واحده را بوجود آورد.

طهماسبی گفت: پیامبر اکرم(ص) از میان نژادهای مختلف امتی ساخت که آنان را مطیع ساخته و حکومتی بر دل ها ایجاد نمود؛ ایشان چندین نامه به سران و حاکمان جهان برای پیوستن به اسلام نیز نوشت.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه بزرگترین کار پیامبر اکرم(ص) تربیت انسان های صالح و برپایی عدالت بود، بیان کرد: قرآن کریم یگانه معجزه جاودان پیامبر اکرم(ص) است،این عالم دارای تشکیلات عادلانه و منظم می باشد، لذا قرآن و عترت از برکات پیامبر اکرم برای بشریت است‌.

وی با اشاره به اینکه ریشه اصلی اغتشاشات در توطئه های دشمنان خارجی است، گفت: آمریکا و اروپا طراحی کرده اند با دلارهای ارسالی خود که برای آشوبگران می فرستند ایران را از بین ببرند، این اغتشاشات قطعا ریشه در خارج دارد؛ البته ملت با هوشیاری کامل جواب توطئه گران را دادند.

طهماسبی با اشاره به مسئله برجام، گفت: در زمینه مذاکرات موضع ایران است است که عجله ای نداریم و تحریم ها بایستی برداشته شود و تضمینی قطعی باشد که تحریم های بعدی وجود نداشته باشد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره هوشیاری ایران در زمینه مسئله قفقاز، بیان کرد: رئیس جمهور عراق انتخاب شده است و اوضاع عراق از این هرج و مرج خارج شود، یمن نیز به عربستان هشدار داده است که ما آتش بس را قبول نمی کنیم در صورتی که منافع ما تامین شود.

وی با اشاره به اینکه کوهدشت منطقه ای است که مستعد برای کشاورزی و دامپروری است، بیان کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات کوهدشت تامین آب است، بایستی الگوی کشت اصلاح گردد و به حال کشاورزان در این زمان خشکسالی رسیدگی شود.

طهماسبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مدافع حقوق مستضعفان است، گفت: امروز روز بصیرت و روز مقاومت می باشد، ستون خیمه این نظام ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار