نماینده ولی فقیه در استان همدان:

ظرفیت‌های فرهنگی‌ را در اختیار نسل جوان قرار دهیم

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه باید ظرفیت‌های فرهنگی‌ را در اختیار نسل جوان قرار دهیم، گفت: متاسفانه اردوگاه‌ها و باشگاه‌های ما در اختیار جوانان نیست و ظرفیت‌های فرهنگی را احتکار کردیم.
کد خبر: ۵۵۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶ - 14October 2022

ظرفیت‌های فرهنگی‌ را در اختیار نسل جوان قرار دهیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: از شئون نبوت، حکومت و سیاست است و حکومت یک مسئله بدیهی عقلی است، نه ابزار قدرت.

وی با بیان اینکه حکومت ابزاری برای تحقق آموزه‌های دینی است، افزود: نتیجه ارسال انبیای الهی تحقق عدالت در جامعه است.

حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به اینکه اعتماد به جامعه جوان و نقدپذیری از آموزه‌های پیامبر اسلام است، تصریح کرد: جامعه‌ای که در مسیر حق افتاد، در دفاع از حق نباید بترسد و باید مقاومت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اخوت در جامعه اسلامی حتی با برادران اهل سنت از سفارشات امام صادق (ع) است، گفت: نقشه استکبار، ایجاد تضاد و اختلاف بین کشورهای اسلامی است.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: دشمن با دیدن توسعه اقتصادی و توسعه روابط ایران اسلامی با دنیا، به دنبال ایجاد آشوب در فضای کشور است.

وی تصریح کرد: دشمن بداند که جمهوری اسلامی ایران، شام نیست که با دروغ گفتن ما را به جنگ علی (ع) ببرید، اینجا ایران قوی است.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه مردم ما دشمن را می‌شناسند و در فراخوان‌ها آنها را همراهی نمی‌کنند، افزود: مردم مطالباتی دارند، اما می‌دانند که همراهی با دشمن کار را به جایی نمی‌رساند. مسئولان از مسئله معیشت و مسکن به عنوان مهم‌ترین دغدغه و مطالبه مردم غافل نشوند.

وی متذکر شد: متاسفانه اردوگاه‌ها و باشگاه‌های ما در اختیار جوانان نیست و ظرفیت‌های فرهنگی را احتکار کردیم. باید ظرفیت‌های فرهنگی‌ را در اختیار نسل جوان قرار دهیم. بعضی باشگاه‌های آموزش و پرورش تبدیل به انباری و خرابه شده، اما در اختیار نسل جوان قرار نمی‌گیرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار