امام جمعه موقت لامرد:

مردم خواهان اشد مجازات برای قاتلین شهدای بیرم هستند

حجت الاسلام «اسدی» گفت: این جنایت‌ها قطعا کار استکبار و دشمنان است و مردم استان به ویژه مردم منطقه جنوب خواستار برخورد قاطع و سریع با اغتشاشگران و اشد مجازات برای قاتلین این دو شهید گرانقدر و مخلص هستند.
کد خبر: ۵۵۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ - 14October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدجواد اسدی» امام جمعه موقت لامرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه عبادی سیاسی این شهرستان با اشاره به شهادت دو مدافع امنیت شهر بیرم در جنوب استان فارس اظهار داشت: این جنایت‌ها قطعا کار استکبار و دشمنان است و مردم استان به ویژه مردم منطقه جنوب خواستار برخورد قاطع و سریع‌ با اغتشاشگران و اشد مجازات برای قاتلین این دو شهید گرانقدر و مخلص هستند.

امام جمعه موقت لامرد با اشاره به اینکه باید به پشت پرده‌های جریانات اخیر کشور توجه شود افزود: ما هم قبول داریم که کم و کاستی‌هایی که بعضاً باعث دلخوری مردم شده است وجود دارد اما مردم چاره کار را در اغتشاش و جنایت نمی‌بینند و اینها قطعاً کار استکبار و دشمنان است.

حجت الاسلام اسدی افزود: آشوب، اغتشاش، عملیات وحشیانه، چادر کشیدن از سر زن مؤمن، به آتش کشیدن مسجد شیعه وسنی، ریختن خون انسان‌های بیگناه، شکنجه کردن نیروی امنیتی با سنگ و چاقو کار مردم ما نیست و هیچ کسی از مردم ایران چنین کاری را نمی‌کند.

وی در خصوص حادثه بیرم نیز ضمن محکومیت شدید این حادثه تلخ گفت: این حادثه خونین برنامه‌ریزی شده بود و دشمن به دنبال کشته‌سازی و تولید خوراک برای رسانه‌های معاند و تداوم بخشیدن به اَشوبها است.

امام جمعه موقت لامرد در ادامه با بیان اینکه همه ما شهید عرفانی نیا و شهید جنگجو هستیم خاطرنشان کرد: مطالبه مردم استان به ویژه مردم جنوب استان فارس و جنوب کشور از نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و قضائی این است که مسببین این اتفاق تلخ را هرچه سریعتر دستگیر کرده و به اشد مجازات برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار