فرمانده جبهه مقاومت در سوریه:

مقاومت تنها راه نجات از توطئه‌های دشمنان و پیروزی است

سردار «ابومسعود» گفت: مقاومت تنها راه نجات از توطئه‌های دشمنان و پیروزی است و امروز با جهاد تبیین باید گفتمان مقاومت در جامعه و خصوصا برای جوانان تبیین شود.
کد خبر: ۵۵۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲ - 14October 2022
دشمنان در فضای مجازی به دنبال خشن نشان دادن دین اسلام و انقلاب هستند/مقاومت تنها راه نجات از توطئه های دشمنان و پیروزی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار «ابومسعود» از رزمندگان جبهه مقاومت عصر امروز (جمعه) در پنجمین یادواره سالگرد شهادت شهید «خسروی» اظهار داشت: شهدای مدافع حرم از مظلوم‌ترین‌ شهدا هستند چراکه گمنامانه اقدامات بزرگی برای ملت ایران و مردم دنیا انجام دادند و امروز باید جهاد تبیین باید در خصوص سیره و اقدامات شهدای مدافع حرم اتفاق بیفتد.
 
سردار ابومسعود افزود: تهمت‌ها و مطالب ناروایی که علیه شهدای مقاومت و حرم توسط عده‌ای نادان بیان می‌شود بازی در زمین دشمن و خیانت به شهدا و نشان از نبود بصیرت است چراکه امروز دشمن در فضای مجازی با جنگ شناختی به دنبال زیرسوال بردن حماسه های ملت و انقلاب است.
 
فرمانده جبهه مقاومت در سوریه با اشاره به اهمیت مسئله مقاومت بیان کرد: شهدای مدافع حرم هزاران کیلومتر دورتر از شهر و دیار خود با مجاهدت خود به شهادت رسیدند و این نشان از جایگاه و اهمیت مسئله مقاومت است که امروز باید، گفتمان و جایگاه آن به خوبی برای نسل جدید تبیین شود.
 
وی افزود: پیامبر اکرم (ص) برای احیای ارزش های اسلامی به پیامبری رسید و با رفتار خود اعراب جاهل را در مقابل دین اسلام تسلیم کرد و امام خمینی (ره) با تشکیل انقلاب اسلامی ارزش های اسلامی را بار ديگر احیا کرد.
 
رزمنده جبهه مقاومت با اشاره به اینکه دین اسلام‌ در سایه انقلاب اسلامی به سرعت در حال تکثیر شدن است،گفت: جبهه استکبار به دنبال جلوی پیشروی انقلاب اسلامی بود که در این راستا گروه های تکفیری را ایجاد کردند.
 
وی افزود: دشمنان از سال های گذشته به دنبال دین هراسی و ایران هراسی است که برای رسیدن به اهداف شوم خود اقدام با راه اندازی گروه های تکفیری می کنند و داعش در راس گروه های تکفیری قرار دارد و گروه های تکفیری و خصوصا داعش  به دنبال خشن نشان دادن دین اسلام و انقلاب اسلامی بودند.
 
سردار ابومسعود ادامه داد: امروز دشمنان در فضای مجازی به دنبال خشن نشان دادن دین اسلام و انقلاب اسلامی هستند و تمام توان خود رو در این راستا پای کار آورده اند.
 
وی اضافه کرد: نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی و به زانو درآوردن ایران اسلامی یکی دیگر از اهداف تشکیل گروه های تکفیری بود و جبهه استکبار به دنبال تشکیل یک کشور خشن تر از اسرائیل در منطقه بود که به نوعی در عراق و سوریه شکل گرفته بود و شهید سلیمانی برای نابودی این توطئه دشمن وارد عمل شد و توانست توطئه گروه های تکفیری علیه ایران را خنثی کند.
 
رزمنده جبهه مقاومت بیان کرد: استکبار جهانی برای تحقق اهداف شوم خود به نیروهای آمریکائی خود اعتمادی نداشتند و در همین راستا گروه های تروریستی و تکفیری را تشکیل دادند و سربازان آمریکایی توان مقابله با نیروهای مقاومت را نداشتند و یکی از اهداف تشکیل گروه های تکفیری مقابله با نیروهای مقاومت بود.
 
وی با بیان اینکه داعش برای ماندن آمده بود و برای مقابله با انقلاب اسلامی تشکیل شد، گفت: راه اندازی گروه تکفیری و تروریستی دانش یک طرح ۲۰ ساله دشمنان برای ضربه با انقلاب اسلامی بود که با مجاهدت های شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم خنثی و نابود شد.
 
سردار ابومسعود افزود: در طی تاریخ ۲۰۰ سال گذشته کشور ایران بزرگترین خیانت ها و خباثت ها علیه این کشور شده و در هر جنگی قسمت های از کشور جدا و تجزیه شده ولی در دفاع مقدس علیرغم اقدام بیش از ۵۰ کشور علیه انقلاب تازه تاسیس ایران یک وجب از خاک مقدس کشور از دست نرفت و این مرهون مجاهدت های رزمندگان و مردم و هدایت های امام خمینی(ره) بود و دفاع مقدس یکی از معجزات امام‌خمینی(ره) در تاریخ است و امروز باید بیشتر تبیین شود.
 
وی ادامه داد: جبهه مقاومت و دفاع از حرم‌ معجزه رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی است و با کمترین بهای مادی بزرگترین توطئه علیه انقلاب اسلامی را مدیریت کردند چراکه اگر داعش با ایران در شهرهاي کشور درگیر میشد تعداد شهدای آن بسیار بیشتر از دفاع مقدس بود و لذا امام خامنه‌ای با کمترین هزینه آن را مدیریت کردند و می توان آن را معجزه دانست.
 
سردار ابومسعود تأکید کرد: مقاومت تنها راه نجات از توطئه های دشمنان و پیروزی است و امروز با جهاد تبیین با پید گفتمان مقاومت در جامعه و خصوصا برای جوانان تبیین شود.
 
رزمنده جبهه مقاومت خاطر نشان کرد: داعش آخرین سرباز شیطان بزرگ علیه اسلام بود که به برکت مجاهدت های سربازان جبهه مقاومت و خون مطهر شهدای مدافع حرم نابود شد و امروز باید مجاهدت ها و حماسه های شهدای مدافع حرم برای نسل نوجوان و جدید جامعه به خوبی تبیین شود.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار