نماینده مردم در مجلس:

غربی‌ها نباید در امور ایران دخالت کنند

رضایی کوچی گفت: مسائل داخلی ایران هیچ ارتباطی به غربی‌ها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد و نباید در امور ما دخالت کنند.
کد خبر: ۵۵۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴ - 14October 2022

غربی‌ها نباید در امور ایران دخالت کنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدرضا رضایی کوچی» نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی ضمن تقدیر از تلاش نیروی انتظامی برای امنیت کشور، اظهار داشت: ما باید قدردان نیروی انتظامی باشیم چرا که آنان جان خود را فدای امنیت و نظم کشور می‌کنند.

وی با انتقاد از کسانی که به دنبال تضعیف نیروی انتظامی هستند، گفت: متأسفانه در روز‌های اخیر برخی از افراد با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همراهی کردند و قصدشان این بود که نیروی انتظامی را تضعیف کنند و اقتدار آن را زیر سوال ببرند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اغتشاش و آشوب طلبی محکوم است و باید با افرادی که نظم و امنیت کشور را خدشه‌دار می‌کنند، برخورد قاطعانه شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ما ولایت مدار هستند و در روز‌های اخیر هم بار‌ها به صحنه آمدند و به جهانیان نشان دادند که صف آنان از عده‌ای اغتشاشگر جداست و باز هم ولایت مداری و پایبندی خود را به ارزش‌های انقلاب و اسلام نشان دادند.

رضایی کوچی با اشاره به دخالت‌های برخی از کشور‌های غربی در امور داخلی ایران، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر و مستقل است و غربی‌ها باید بدانند که دوران دخالت در امور سایر کشور‌ها به سر رسیده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: غربی‌ها حق ندارند که درباره مسائل داخلی ایران اظهار فضل کنند و بهتر است حواسشان به امور خودشان باشد. مسائل داخلی ایران هیچ ارتباطی به غربی‌ها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد و بهتر است آن‌ها دست از دخالت در امور ایران بردارند.

وی اظهار داشت: کشورهایی، چون آمریکا که مدام ایران را تحریم می‌کنند و حتی از تحریم دارو هم دریغ نمی‌کنند، از روی دلسوزی درباره ما حرف نمی‌زنند و با ماهیت انقلاب اسلامی مشکل دارند و به هر بهانه‌ای می‌خواهند در امور ایران دخالت کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار