شهردار قزوین:

جانبازان و ایثارگران ارزنده‌ترین یادگاران دوران حماسه هستند

صباغ گفت: جانبازان و ایثارگران ارزنده‌ترین و گران‌قدرترین یادگاران دوران حماسه و نماد افتخار و شجاعت هستند.
کد خبر: ۵۵۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ - 15October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، سالروز ولادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) و در آستانه روز تربیت بدنی و ورزش، یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین ظهر امروز (شنبه) برگزار شد‌ و در این یادواره از جانبازان تیم شهید «طیب حاج‌رضایی» ورزش باستانی و کشتی پهلوانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تجلیل شدند.

در این مراسم سردار «رستمعلی رفیعی‌آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، «ابوالحسن کبیری» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، «مهدی صباغ» شهردار قزوین و جمعی از مسئولان استان قزوین حضور داشتند.

طی مراسم فوق، «مهدی صباغ» شهردار قزوین اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت‌ها و خون شهدا و صبر و ایثار جانبازان در اوج عزت و اقتدار است.

وی گفت: جانبازان و ایثارگران ارزنده‌ترین و گران قدرترین یادگاران دوران حماسه و نماد افتخار و شجاعت هستند. آنها سمبل عینی ایثار و شهادت و اسناد تمام عیار روحیه مقاومت و صبر انقلاب در درون جامعه هستند. جانبازان، ارزش‌ها و آرمان‌های ملت و شعارهای حیات بخش یک جامعه را بر سر دست گرفتند و مروج فرهنگ ایثارگری شدند.

این مسئول با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران میسر شد عنوان کرد: جانبازان مدافعان کشور و انقلاب و حقیقتا پشتوانه‌های محکم نظام هستند و به همین خاطر برگردن همه ما حق دارند چرا که جانبازان سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند.

شهردار قزوین در پایان خاطر‌نشان کرد: جانبازان انقلاب و دفاع مقدس شهدای زنده هستند و تکریم و تجلیل از آنها تکریم ارزش‌ها است و وظیفه ما قدردانی و سپاس از این عزیزان است.

همچنین در ادامه این مراسم، تیم شهید «طیب حاج‌رضایی» ورزش باستانی و کشتی پهلوانی جانبازان استان قزوین به اجرای حرکات ورزشی پرداختند.

طی مراسم یاد شده، مدعوین یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و با اهداف و آرمان‌های آنها تجدید بیعت کردند.

در پایان مراسم، مسئولان استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از مقام والای چند تن از جانبازان تیم شهید طیب حاج‌رضایی تجلیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها