مادر شهیدان «محمدی» آسمانی شد

«شریفه زارع‌نیا فخرآبادی» مادر گرامی شهیدان «جعفر و محمد محمدی» از شهدای شهرستان میناب استان هرمزگان دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.
کد خبر: ۵۵۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ - 15October 2022

مادر گرامی شهیدان «محمدی» آسمانی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرحومه مغفوره «شریفه زارع‌نیا فخرآبادی» مادر گرامی شهیدان «جعفر و محمد محمدی» از شهدای گرانقدر شهرستان میناب روز شنبه ۲۳ مهرماه، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این اسوه ایستادگی روز یکشنبه ۲۴ مهرماه، ساعت ۱۵ تشییع و در آرامستان روستای دهوسطی شهرستان میناب به خاک سپرده خواهد شد.

عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان درگذشت این اسوه شکیبایی و پایداری را به خانواده‌های شاهد، ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان میناب تسلیت گفت و برای بازماندگان صبری جزیل از خداوند مسئلت کرد.

شهید «جعفر محمدی» یکم دی‌ماه ۱۳۴۳ در روستای تمبک از توابع شهرستان میناب دیده به جهان گشود و چهارم دی‌ماه ۱۳۶۵ در ام‌الرصاص عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید «محمد محمدی» یکم فروردین‎‌ماه ۱۳۴۶ در روستای دهوسطی از توابع شهرستان میناب دیده به جهان گشود و سوم آبان‌ماه ۱۳۷۶ در بین جزیره هرمز و بندر تیاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها