استاندار مازندران به شهدای «کیاسر» ادای احترام کرد + فیلم

«حسینی‌پور» با همراهی جمعی از مسئولین استان مازندران صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کیاسر، به شهدای این مزار ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۵۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ - 16October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران صبح امروز در ادامه سفر‌های شهرستانی، در بخش چهاردانگه ساری حضور یافت و با حضور در گلزار شهدای کیاسر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های امام و شهیدان والامقام تجدید میثاق کرد.

این سفر همزمان با سالروز تاریخی سفر رهبر معظم انقلاب به روستای اروست چهاردانگه ساری با همراهی سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «احمد ثلاثی» مشاور و دستیار ویژه استاندار، بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری، حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه کیاسر، علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، بخشدار کیاسر و مشاورین استاندار برگزار شد.

همچنین دیدار با امام جمعه کیاسر و حضور در جمع اقشار مردم، خانواده شهدا و نخبگان، شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، بررسی نظام مسائل منطقه و جلسه شورای اداری در روستای اروست بخشی از برنامه‌های سفر یک روزه استاندار مازندران و تیم همراه به بخش چهاردانگه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار