رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

فراجا مظهر اقتدار، امنیت و آسایش پایدار در جامعه است

حجت‌الاسلام «جعفری» گفت: فراجا مظهر اقتدار، امنیت و آسایش پایدار در جامعه است. مردم ما سربازان و حافظان امنیت خود را حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ - 16October 2022

فراجا مظهر اقتدار، امنیت و آسایش پایدار در جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام و‌ المسلمین «اسدالله جعفری» رئیس کل دادگستری استان اصفهان امروز (یکشنبه) در نشستی با سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان اصفهان و کارکنان فراجا اظهار داشت: ما در طول سال امنیت و آسایش، کسب و کار و زندگی خود را مرهون مجاهدت‌های آشکار و خاموش سربازان امام زمان (عج) از مجموعه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، سپاه  و به ویژه فراجا قهرمان هستیم.

وی در خصوص دشمنی‌های مستکبران عالم با انقلاب اسلامی افزود: هر گاه دشمن بیشتر عصبانی شده است به معنی این است که انقلاب در مسیر اصلی خود قرار گرفته و با سرعت در حال پیشرفت است.

جعفری تصریح کرد: فراجا مظهر اقتدار، امنیت و آسایش پایدار در جامعه است و در این حوادث اخیر نیز فراجا با اقتدار توأم با رأفت و مردم‌داری ظاهر شده و به فضل الهی دشمن به نتیجه نخواهد رسید و مردم ما سربازان و حافظان امنیت خود را دوست دارند؛ همان گونه که در راهپیمایی‌های روزهای گذشته شاهد بودیم که مردم چه اظهار محبتی به فراجا کردند. البته دستگاه قضایی وظیفه مضاعفی دارد و بی‌شک در این مأموریت‌هایی که به خصوص در این روزها فراجا در مقابله با اغتشاشگران دارد، حمایت می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ابراز داشت: فراجا قدرت مهار و کنترل و مدیریت در صحنه را دارد اما ملاحظاتی وجود داشته، که اگر افرادی بنا داشته باشند دامنه اغتشاشات را گسترش داده و همچنان برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و سلب آسایش و امنیت کنند، برنامه‌ریزی‌ها و برخوردها متناسب با میزان ارتکاب اعمال خواهد بود. امیدواریم دشمن مثل همیشه ناکام و ایران و مردم عزیز سربلندتر از همیشه باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها