عضو مجلس خبرگان رهبری:

دستگیری از جامعه وظیفه روحانیون است

آیت‌الله «مهدوی» گفت: یکی از وظایف روحانیون دستگیری از جامعه است؛ وقتی انسان خود در اعتقادات یقین به خداوند ندارد چطور می‌تواند جامعه خود را به یقین برساند.
کد خبر: ۵۵۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ - 16October 2022

دستگیری از جامعه وظیفه روحانیون استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید ابوالحسن مهدوی» نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری امروز (یکشنبه) در همایش توانمندسازی اعضای شبکه تبلیغ استان اصفهان که به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد با اشاره به جایگاه طلاب اظهار داشت: جایگاه طلبگی جایگاه بالایی است به شرطی که آن را بشناسیم و قدر آن را بدانیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های حضرت محمد (ص) ابراز داشت: ایشان از جنس خود مردم بود و برای ایجاد آسایش و نجات آنها و رئوف مهربان بودند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم پیامبر (ص) را الگوی خود قرار دهیم، باید ویژگی‌های رفتاری ایشان را مورد توجه داشته باشیم، افزود: یکی از وظایف روحانیون دستگیری از جامعه است؛ وقتی انسان خود در اعتقادات یقین به خداوند ندارد چطور می‌تواند جامعه خود را به یقین برساند. طلاب به عنوان یاران حضرت ولی عصر (عج) شکی در وجود خداوند ندارند و با تمام وجود عاشق شهادت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار