مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

مسجد مهمترین سنگر حفظ ارزش‌های اسلامی است

سردار «اسلامی» با اشاره به نقش برجسته مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: مساجد همواره در وحدت، انسجام و سازماندهی نیروهای مردمی نقش بسیار مهمی داشته اند و انقلاب اسلامی بدون پشتیبانی مساجد هرگز به پیروزی نمی‌رسید.
کد خبر: ۵۵۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 16October 2022

مسجد مهمترین سنگر حفظ ارزش‌های اسلامی است /// عکس بی کیفیت است// این جانباز دفاع مقدس برای خبر استفاده نکنید//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌، ...!!!//

به گزارش دفاع‌پرس‌ از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان البرز صبح امروز در بازدید از مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز اظهار داشت: مسجد مهمترین پایگاه و سنگر حفظ ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انسانی است.

وی با بیان اینکه در سال‌های دفاع مقدس مساجد نقش کلیدی در پیروزی رزمندگان داشته اند؛ ادامه داد: در سال‌های دفاع مقدس مساجد نقش مهمی در ثبت نام، ساماندهی و اعزام رزمندگان و همچنین حمایت تدارکاتی و پشتیبانی از جبهه‌ها داشته‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به نقش مساجد در زمینه مدیریت بحران‌ها و حمایت از محرومان و مستضعفان افزود: مساجد همواره در بحران‌هایی چون سیل و زلزله و یا در مواقعی چون آغاز سال تحصیلی پایگاهی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و منشاء خیر بوده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت برپایی نماز جماعت،عنوان کرد: برپایی نماز جماعت علاوه بر فیض فردی باعث وحدت مسلمانان می‌شود و این مساله‌ای بسیار مهم و تاثیر گذار در جامعه خواهد بود.

سردار اسلامی با تاکید به اهمیت مساجد در روشنگری و مقابله با فتنه دشمنان تصریح کرد: مساجد می‌توانند به عنوان پایگاهی مردمی نقش بسیار مهمی در خنثی سازی فتنه بیگانگان داشته باشند.

این مسئول با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های نوین در جهت ارتباط بیشتر مردم با مساجد افزود: مساجد باید به نقش تاریخی خود در هدایت جامعه ادامه دهند و در این رابطه باید از فناوری‌های نوین در جهت ارتباط مردم با مساجد به نحو شایسته‌ای استفاده شود.

سردار اسلامی با تبریک به مناسبت انتصاب حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی کمالی دهقان» به عنوان رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز و آرزوی توفیق برای وی در این مسئولیت خطیر ابراز امیدواری کرد با تلاش و اهتمام حجت‌الاسلام کمالی دهقان شاهد رونق و پویایی هر چه بیشتر مساجد استان البرز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار