مدیرکل جدید امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور معاون فرهنگی و آموزشی این بنیاد برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ - 16October 2022

مدیرکل جدید امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید امور هنری بنیاد شهید که در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی بنیاد شهید برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات «سیدمرتضی حسینی» مدیرکل پیشین امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در طول مدت همکاری سه خصلت در ایشان آشکار بود. اینکه ایشان همواره فرد صادقی بودند، نکته بعدی سلامت اخلاقی و همچنین پیگیری و تلاش مجدانه ایشان بود و البته از این به بعد هم به عنوان مشاور عالی فرهنگی رسانه‌ای بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت ایشان خواهیم بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: نظریه پردازی و تولید ادبیات نظری در فضای رسانه‌ای به منظور افزایش ضریب نفوذ رسانه‌ای، طراحی و پیشنهاد کنش فعالانه در حوزه رویداد‌های تاریخی ایثار و شهادت، رصد و تحلیل رسانه‌ای با موضوع بازنمایی فرهنگ ایثار و شهادت و موضوعات مرتبط و تهیه و ارائه گزارش‌های تحلیلی از جمله فعالیت‌های حسینی خواهد بود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تدوین طرح و پیشنهاد اصلاح ساز و کار‌های اطلاع‌رسانی خدمات فرهنگی بنیاد به خانواده شهدا و ایثارگران را از ماموریت‌های جدید حسینی برشمرد و گفت: برنامه‌ریزی طراحی و پیشنهاد جهت بهبود روند بازنمایی رسانه‌ای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، طراحی تدوین و پیشنهاد آئین‌نامه فعالان رسانه‌ای شاهد و ایثارگر و تأسیس بانک‌های اطلاعاتی در جهت اثربخشی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و طراحی و تدوین و پیشنهاد سازوکار‌های رسانه‌ای جهت بسط و گسترش بین‌المللی فرهنگ ایثار و شهادت نیز مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: از مدیرکل جدید امور هنری بنیاد انتظار می‌رود با شتاب بیشتری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات ویژه‌ای انجام دهند.

در پایان این مراسم از سیدمرتضی حسینی مدیرکل پیشین امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، تقدیر و فرهاد مختاری به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار