مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان مطرح کرد؛

نقش انجمن اولیا و مربیان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان

 «نقوی» گفت: انجمن اولیاء و مربیان، نماد همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است.
کد خبر: ۵۵۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ - 16October 2022

نقش انجمن اولیا و مربیان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم آغاز هفته پیوند اولیاء و مربیان امروز (یکشنبه) با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان و شهرستان به میزبانی آموزشگاه های فجر شاهد و تهذیب ناحیه یک همدان برگزار شد.

«محمود نقوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در این مراسم اظهار داشت: انجمن‌های اولیاء و مربیان به عنوان یک شبکه ارتباطی بین خانواده، مدرسه، محله و سایر نهادهای مرتبط و مؤثر نسبت به برنامه‌ریزی، مشارکت و همکاری در شناسایی موانع، مشکلات و آسیب‌ها و تامین منابع و امکانات و توسعه تعاملات تربیتی اهتمام می‌کنند و نماد همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان هستند.

نقوی افزود: انجمن اولیاء و مربیان مدارس همواره به عنوان نهاد مردمی تأثیرگذار، مورد توجه بوده و با ایفای نقش مؤثر و فعالیت‌های هدفمند، ارتقای کمی و کیفی امور آموزشی و پرورشی را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت مدارس و بهره‌مندی از تخصص و مهارت اولیاء پیش‌بینی می‌شود حداقل بیش از ۴۶ هزار و ۸۰۰ نفر از اولیای دانش‌آموزان در کارگروه‌های تخصصی و مهارتی شرکت و فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها