استاندار تهران:

دشمن از دولت اسلامی حراص دارد/ دولت سیزدهم متکی به داخل کشور است

منصوری گفت: دشمن از استقرار دولت اسلامی حراص دارد و تلاش می‌کند با بی نظمی و اختلال در کف خیابان‌ها مانع ایجاد دولت اسلامی در کشور شود.
کد خبر: ۵۵۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ - 16October 2022

دشمن از دولت اسلامی حراص دارد/ دولت سیزدهم متکی به داخل کشور استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن منصوری» استاندار تهران عصر یکشنبه در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان تهران که به معرفی برترین دستگاه‌های اجرایی استان می‌پردازد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی پنج گام مهم را برای رسیدن به تمدن اسلامی تعریف کرده که گام اول وقوع انقلاب و نظام اسلامی که به فضل الهی محقق شد.

منصوری اظهار داشت: گام مهم و بعدی استقرار دولت اسلامی که دشمن از این هدف حراص دارد و تلاش دارد با ایجاد بی نظمی مسیر خدمت دچار مشکل شود، فتنه مانع ایجاد می‌کند و مرز حق و باطل مخدوش می‌شود که باید در این شرایط حساس باشیم تا خدمت رسانی دچار مشکل نشود.

استاندار تهران با بیان اینکه دولت سیزدهم متکی به توان داخل است، عنوان کرد: دولت تلاش دارد با توان مهندسی و ظرفیت‌های زیاد کشور زمینه ساز محقق شدن جامعه اسلامی و در نهایت رسیدن به تمدن نوین اسلامی طبق منویات مقام معظم رهبری شویم.

وی با بیان اینکه دشمن فکر کرده با این فتنه کشور دچار مشکل شود، تصریح کرد: دشمن در این زمینه کور خوانده، کشور در سال‌های گذشته از فتنه‌های بزرگ عبور کرده و از این فتنه نیز عبور خواهیم کرد.

منصوری در خصوص نحوه انتخاب دستگاه‌های برتر اجرایی استان نیز افزود: این انتخاب نیز بر اساس نظر کارشناسی و ارزیابی در شاخص‌های متعدد عمومی و تخصصی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها