مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس خوزستان:

حضور در برنامه‌های ارزشی کمتر از حضور در شلمچه و سوریه نیست

سردار مرادحاجتی گفت: حضور در برنامه‌های ارزشی و معنوی و به خصوص تشییع و تدفین شهدا کمتر از حضور در شلمچه و سوریه نیست.
کد خبر: ۵۵۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ - 17October 2022

حضور در مراسمات ارزشی کمتر از حضور در شلمچه و سوریه نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هماهنگی اولین تشییع و تدفین دانش آموزی شهید گمنام در استان خوزستان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار اهواز و دیگر مسئولین استانی در سالن شهید جهان آرا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه اظهار داشت: حضور در برنامه‌های ارزشی و معنوی و به خصوص تشییع و تدفین شهدا کمتر از حضور در شلمچه و سوریه نیست.

وی افزود: دشمن را نباید دست کم گرفت. دشمن در حوزه رسانه و به خصوص فضای مجازی یک ابرقدرت است و دارای یک امپراطوری بزرگ که هر جا نتوانست از اهرم های دیگر استفاده کند بتواند از این ظرفیت بهره ببرد.

سردار مرادحاجتی گفت: در چند سال اخیر به بهانه کرونا تمام نوجوانان و جوانان ما بی هیچ محدودیتی وارد بستر فضای مجازی شدند و دشمن لحظه ای از این فرصت غافل نشد و ما باید اعتراف کنیم که غفلت کردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: همین دشمن را می شود با پاتک‌های فرهنگی زمین‌گیر کرد. چرا که ما تجربه داریم و ثابت کردیم که همین دشمنان که قصد داشتند خرمشهر را 3 روزه و تهران را 7 روزه فتح کنند، به خاک مذلت کشاندیم.

وی افزود: یکی از پاتک‌های فرهنگی ما به فضای موجود و تودهنی به دشمنان قسم خورده انقلاب، برگزاری همین تشییع و تدفین شهید گمنام دانش آموزی است که قرار است توسط جامعه دانش آموزی استان برگزار شود.

 سردار مرادحاجتی خبر داد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده هشتم آبان ماه پیکر مطهر یک شهید گمنام 18 ساله در پارک شهید صباغان واقع در 24 متری، روبروی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تشییع و با حضور جامعه دانش آموزی استان به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار