دیدار مسئول نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی با مدیرکل آموزش و پرورش استان

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی در راستای تعاملات و پیشبرد اهداف و پروژه‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۵۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ - 17October 2022

دیدار مسئول نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی با مدیرکل آموزش و پرورش استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «لیلا سپهری» مسئول نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز(دوشنبه) به همراه «پروین موسوی» مسئول انجمن همسران شهدا و «طاهره ذاکر» مسئول کانون پیام آوران عاشورا استان با «جواد جنگی» مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی دیدار و در راستای تعاملات و پیشبرد اهداف و پروژه‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس گفت‌وگو کردند.

جنگی در این دیدار اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی آمادگی انجام هرگونه همکاری در این حوزه را دارد و در صورت امکان و شرایط لازم در برنامه‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مشارکت خواهد داشت.

سپهری مسئول نشر و آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز با قدردانی از فعالیت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان در زمینه دفاع مقدس‌، پیرامون اهداف و زمینه‌های مشترک فعالیت بین دو حوزه توضیحاتی ارائه و بر لزوم روشنگری جهاد تبیین در مدارس تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار