مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

دشمن زمین بازی را تغییر داده و تمرکزش را روی آینده سازان مملکت گذاشته است

حمیدی نژاد گفت: دشمن زمین بازی را تغییر داده است و تمرکزش را روی نسل آینده سازان مملکت گذاشته است و قصد دارد تا نسل نوجوان ما به گونه ای پرورش دهند که خودشان می خواهند.
کد خبر: ۵۵۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ - 17October 2022

دشمن زمین بازی را تغییر داده و تمرکزش را روی آینده سازان مملکت گذاشته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هماهنگی اولین تشییع و تدفین دانش آموزی شهید گمنام در استان خوزستان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار اهواز و دیگر مسئولین استانی در سالن شهید جهان آرا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

«مسعود حمیدی نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در این جلسه با اشاره به اغتشاشات اخیر و مخاطب قرار دادن دانش آموزان برای رسیدن به اهداف دشمنان، اظهار داشت: هر جا که غفلت کردیم از همان جا ضربه خوردیم.

وی افزود: ما نتوانستیم در خیلی از موارد آن گونه عمل کنیم که انتظار می رفت و فرهنگ غنی دفاع مقدس یکی از همین مواردی است که باید به غفلت هایمان اعتراف کنیم.

حمیدی نژاد گفت: رهبر معظم انقلاب سال ها پیش به شبیخون فرهنگی اشاره کردند و نسبت به این اقدام دشمن هشدار دادند اما اقدامات پیشگیرانه از سوی نهادهای فرهنگی کشور به درستی صورت نگرفت و امروزه شاهد هستیم که خیلی از این آشوب ها و ابراز احساسات خیابانی محصول همین فاصله های ما با نسل نوجوان و جوان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: دشمن زمین بازی را تغییر داده است و تمرکزش را روی نسل آینده سازان مملکت گذاشته است و قصد دارد تا نسل نوجوان ما به گونه ای پرورش دهند که خودشان می خواهند و قطعا بی حجابی یکی از همین خواسته های شیطانی آن ها است.

وی افزود: تشییع و تدفین این شهید گمنام عزیز در این برهه از تاریخ توسط جامعه دانش آموزی می تواند باعث شود که ما به دشمن بفهمانیم نوجوانان ما هنوز هم بصیرت لازم را دارند و گول نقشه های شیطانی دشمنان را نمی خورند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار