معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

اعتقادات و پشتوانه‌های مردمی مؤلفه‌های قدرت ما هستند

«جان‌نثاری» گفت: اعتقادات و پشتوانه‌های مردمی مؤلفه‌های قدرت ما هستند و باید توجه داشت که شهدا برای اطاعت از رهبری و اعتقادات به جنگ با دشمن رفته‌اند.
کد خبر: ۵۵۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 17October 2022

اعتقادات و پشتوانه‌های مردمی مؤلفه‌های قدرت ما هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ اصفهان امروز (دوشنبه) در نشست صمیمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان اصفهان که در هنرستان هنرهای تجسمی برگزار شد، اظهار داشت: هنر به معنای کمال آدمی است که فراست، کیاست و دانایی فرد را در بر دارد و این امر هنرمندان را از دیگران متمایز می‌کند.

وی عنوان کرد: هنر ابزار انتقال احساسات و عواطف به انسان است. هنرمندان با خلق آثار بدیع آنچه را همگان از درک و فهم آن عاجز هستند را روان و آسان می‌کند و از این رو به هر کسی نمی‌توان گفت هنرمند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ اصفهان با بیان اینکه امروز به حضور هنرمندان در میدان نیاز داریم، افزود: اخیراً ناآرامی‌هایی را در کشور داریم که گذر می‌کند و هر چند وقت یکبار این اتفاق می‌افتد اما نباید از برخی مسائل به راحتی گذشت و باید به آن توجه داشت.

جان‌نثاری عنوان کرد: باید توجه داشت که با سست کردن پایه‌های امنیت چه کسی سود می‌برد و چه کسی قرار است پس از آن امنیت را برقرار کند و چه دلیلی دارد که همه رسانه‌های دنیا این اقدام را حمایت کنند؟

وی تاکید کرد: امروز ما در جنگ رسانه‌ای قرار گرفته‌ایم، این در حالی است که طی ۲.۵ سال گذشته روند آموزش و همچنین معنویت تقریباً تعطیل بود و قرار گرفتن دانش‌آموزان در فضای مجازی بی در و پیکر برخی دیدگاه‌ها را تغییر داد که نگران کننده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ اصفهان با اشاره به اینکه اعتقادات و پشتوانه‌های مردمی مؤلفه‌های قدرت ما هستند و باید توجه داشت شهدا برای اطاعت از رهبری و اعتقادات به جنگ با دشمن رفته‌اند، ابراز داشت: باید توجه داشت که ایران در هیچ دوره‌ای به کسی حمله نکرده و همواره مورد تعرض قرار گرفته و هر بار بخشی از این کشور جدا شده است و تنها در جنگ تحمیلی بود که ذره‌ای از خاک ایران جدا نشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها