دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی فانوس خبر داد؛

اصفهان میزبان آیین اختتامیه جشنواره ملی فانوس

«ایزددوست» گفت: اصفهان میزبان آیین‌ اختتامیه ملی در بخش‌ها و شاخه‌های مختلف جشنواره ملی فانوس از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آبان سال جاری است.
کد خبر: ۵۵۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸ - 18October 2022

اصفهان میزبان آیین اختتامیه جشنواره ملی فانوس«جواد ایزددوست» مدیر هنری و امور سینمایی دفاع مقدس استان اصفهان و دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی هنری فانوس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان‌ با اشاره به برگزاری ششمین دوره جشنواره ملی فانوس در دو مرحله استانی و کشوری، اظهار داشت: این جشنواره در بخش هنرهای نمایشی، موسیقی و سرود، هنرهای تجسمی، تولیدات رادیویی، تولیدات تلویزیونی و سینمایی و بخش آزاد برگزار می‌شود.

وی در خصوص بررسی و انتخاب آثار رسیده به دبیرخانه سراسری جشنواره فانوس افزود: با توجه به تصمیم گیری شورای سیاست گذاری ششمین جشنواره ملی هنری فانوس، انتخاب آثار جشنواره توسط هنرمندان استان اصفهان انجام می گیرد و بعد از بررسی هیات انتخاب در اصفهان، رتبه های اول تا دهم هر بخش و هر شاخه جهت داوری توسط هیات داوران در تهران صورت می‌پذیرد.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی هنری فانوس ادامه داد: در همین راستا انتخاب آثار از امروز (دوشنبه) در بخش هنرهای نمایشی شروع و توسط ‌هوشنگ جمشیدیان، محسن رهنما و محمد ترابی در سه بخش نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی و نمایشنامه نویسی بررسی و انتخاب می شوند.

ایزددوست عنوان کرد: در شاخه نمایش صحنه‌ای 25 اثر، در شاخه نمایش خیابانی 20 اثر و در شاخه نمایشنامه نویسی 45 اثر از استان‌های کشور بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار