فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

رمز موفقیت ملت ایران در گردنه‌های دشوار بسیجی عمل‌کردن و بسیجی اندیشیدن است

سردار کریمی گفت: رمز موفقیت ملت ایران در گردنه‌های دشوار بسیجی عمل‌کردن و بسیجی اندیشیدن است که باید در بخش‌های مختلف کشور طنین انداز شود.
کد خبر: ۵۵۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲ - 17October 2022
رمز موفقیت ملت ایران در گردنه های دشوار بسیجی عمل‌کردن و بسیجی اندیشیدن است/تفکر بسیج موجب شده ملت ایران از قدرت های پوشالی هراسی نداشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز (دوشنبه) در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در دانشگاه اراک اظهار داشت: امام خمینی (ره) با ژرف اندیشی و نگاه حکیمانه در روی کار آوردن روحیه و تفکر بسیج انقلاب اسلامی را از تهدیدات بیمه کردند و با شاهکار بسیج مسیر پیشرفت انقلاب و ساخت تمدن اسلامی رو هموار ساختند.
 
سردار کریمی بسیج را نسخه عبور از مشکلات خواند و افزود: بسیج در افقی گسترده حرکت می کند و تفکر بسیجی حاکم‌ در کشور موجب شده ملت ایران از قدرت های پوشالی هراسی نداشته باشند و آنچیزی که مردم ایران را عزیز و سربلند کرده و به آنها عزت بخشیده تفکر بسیجی عمل کردن است و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه جوانان غیرتمند ایران اسلامی با تفکر بسیج توانستند قله های بلند پیشرفت را در عرصه های مختلف فتح کنند، گفت: رمز موفقیت ملت ایران در گردنه های دشوار بسیجی عمل‌کردن و بسیجی اندیشیدن است که باید در بخش های مختلف کشور طنین انداز شود.

وی تأکید کرد: نهادینه سازی تفکر بسیجی در بین جوانان و نوجوانان لازمه حرکت شتابنده در گام دوم انقلاب است و دانشجویان و دانش آموزان باید با فرهنگ و روحیه بسیجی ایران قوی را محقق سازند.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه ایران اسلامی و انقلابی به برکت حضور جوانان و نوجوانان غیرتمند امروز در اوج اقتدار و سربلندی است،گفت: دشمنان از اقتدار ملت ایران هراس دارند و لذا مانع تراشی و سنگ اندازی می کنند که البته همه مردم و خصوصا نسل جوان جامعه به توطئه های دشمنان هوشیار هستند و به فضل الهی با حضور در میدان دانشجویان و دانش آموزان برای دفاع از ارزش های اسلامی دشمن در جنگ شناختی و روایت سازی های دروغ و فریبنده شکست خواهد خورد.
 
وی بیان کرد: دشمنان در فضای حقیقی سهمگین ترین شکست ها را خوردند و در فضای مجازی با عملیات روانی و دروغ سازی به دنبال انتقام گیری هستند و قطعا جوانان غیرتمند این سرزمین آرزوهای دشمنان را با گورستان خواهند برد.
 
سردار کریمی حرکت دانشجویان بر اساس مسئله محوری را یکی از مطالبات مهم‌ مقام معظم رهبری از بسیج دانشجویی خواند و افزود: خوشبختانه بسیج دانشجویی تاکنون موفقیت نسبی در این حوزه دارد و برای ادامه مسیر باید با پای کار آوردن جوانان با انگیزه دانشگاهی این امر مهم‌ محقق شود.
 
وی با تأکید بر اینکه امروز دانشگاه ، دانشجو و مسئله جهاد علمی اهمیت بسیاری دارد، گفت: محیط دانشگاه ها باید منشا تحول و زمینه ساز نقش آفرینی جوانان در عرصه های مختلف باشد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در حوزه پیشرفت های علمی و دفاعی در دنیا و منطقه جزء کشورهای برتر است ، گفت: وجود نعمت ولایت فقیه رمز خلق دستاوردهای مختلف است و امروز بیانیه گام دوم نقشه راه آینده نظام اسلامی است که بسیج و دانشجویان نقش کلیدی در این راستا دارند.
 
وی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی به دنبال ضربه زدن به هویت ملت و خدشه به باور مامی توانیم جوانان است،گفت: دشمن با فریب و دروغ پردازی می خواهد جای دوست و دشمن را تغییر دهد و به غیرت دینی ضربه وارد کند و لذا ورود جدی به میدان جهاد تبیین یک ضرورت مهم است و جهاد تبیین مردم و جوانان را از توطئه های دشمن در جنگ شناختی نجات خواهد داد.
 
سردار کریمی با تأکید بر اینکه نهادینه سازی جهاد تبیین و استمرار آن در بخش های مختلف از ضرورت های مهم است ، گفت: مخاطب اصلی در این میدان جوانان و نوجوانان هستند و باید تصویری صحیح از واقعیت ها و حماسه های هویت ساز انقلاب روایت شود.
 
وی بیان کرد: نشان دادن الگوهای موفق برای جوانان از طریق جهاد تبیین یک ضرورت مهم است و اساس جهاد تبیین باید امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان ایران اسلامی باشد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز به برکت حضور جوانان با انگیزه و با نشاط در دانشگاه ها پرچم جهاد علمی و پژوهش برافراشته شده و لذا دانشجویان در میدان نبرد با دشمن نقش مهمی دارند و تعیین کننده نبرد نهایی هستند.
 
در پایان این مراسم از زحمات و اقدامات «ابراهیم پور اسماعیل» تقدیر و «اسماعیل شریعت منش» به عنوان مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی معرفی شد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار