مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

دبیرستان «شریعتی» ۱۳ شهید تقدیم نظام کرده است

«اسماعیلی» گفت: دبیرستان ماندگار «شریعتی» در دوران هشت سال دفاع مقدس به تنهایی ۱۳ شهید تقدیم نظام کرده است.
کد خبر: ۵۵۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸ - 17October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «علی اسماعیلی»‌ مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در آیین افتتاح موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه یکی از آرزوهای هر معلمی وجود موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان بود، اظهار داشت: خوشبختانه موزه تاریخ و فرهنگ آموزش و پرورش استان زنجان با پیشینه غنی امروز افتتاح می شود و مسیری طولانی در جلوی پای ما وجود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به جمع‌آوری آثار طی سال‌های گذشته، ابراز کرد: حدود ۱۵ سال گذشته آثار جمع شد اما ظهور و بروز نداشت اما خوشبختانه امروز این موزه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به هشتادمین سالگرد تاسیس مدرسه دکتر شریعتی، تصریح کرد: موزه فرهنگ و هنر آموزش و پرورش استان زنجان بیانگر گوشه‌ای از فرهنگ و هنری غنی استان زنجان است.

اسماعیلی با اشاره به تاریخچه مدرسه دکتر شریعتی، عنوان کرد: ۱۳ شهید به صورت مستقیم از دبیرستان شریعتی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده‌اند و موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان با نام یاد و خاطره شهدا افتتاح می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به بیانات رهبری، خاطر نشان کرد: رهبری در دیدار خود به مناسبت روز معلم بر تقویت هویت ملی تاکید داشتند و ما در این راستا وظیفه خود دانستیم که این قدم کوچک را برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار