معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان:

نقش اصلی رسانه حفظ امنیت و آرامش مردم است

«جان‌نثاری» گفت: دشمن آماده برای از بین بردن فضای آرامش و امنیت مردم است و رسانه باید راوی روایت اول صحیح باشند تا بتوانند اعتماد عمومی را جلب کنند و امنیت و آرامش در جامعه برقرار شود.
کد خبر: ۵۵۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱ - 18October 2022

نقش اصلی رسانه حفظ امنیت و آرامش مردم است«محمدرضا جان‌نثاری» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع رسانه ها و روایت اول صحیح جز الزامات اطلاع رسانی به مردم است و لزوم حفظ آرامش و امنیت مردم توسط رسانه ها مورد تاکید است. 

وی در خصوص حوادث اخیر عنوان کرد: از آنجایی که گروه‌های ساماندهی شده در پشت صحنه ‌آشوبها و اغتشاشات وجود دارد، مردم باید بدانند اگر امنیت از بین برود تبعات آن گریبانگیر همه خواهد بود و از طرفی خاتمه این اتفاقات و آشوب ها در دست مردم نخواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار‌ اصفهان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌ها باید کرسی آزاد اندیشی در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی برگزار شود تا بسیاری از شبهات در ذهن نوجوانان و جوانان ما زدوده شود، تاکید کرد: اعتراضات باید شکل منطقی داشته باشد، اگر کسی می‌خواهد اعتراض کند نباید به خودش، به دیگران، به اموال عمومی آسیب بزند و نباید احساسات ملی، مذهبی دیگران را جریحه‌دار کند.

جان‌نثاری با بیان اینکه مردم ایران صفشان را از آشوبگران و اغتشاشگران جدا کردند و بهترین مدافع امنیت و آرامش کشور شدند، ابراز داشت: باید به گسل‌های اجتماعی درست نگاه شود و راه حل موضوعات و مسائل را پیدا و به تقویت نظام بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار