نماینده مردم در مجلس:

وزیر پیشنهادی کار سوابق اجرایی خوبی دارد

طهماسبی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار خود را از رده‌های پایین مدیریتی در کشور شروع کرده و با توجه به سوابق و عملکرد می‌تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.
کد خبر: ۵۵۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ - 18October 2022

وزیر پیشنهادی کار سوابق اجرایی خوبی دارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «فرهاد طهماسبی» عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در مورد سوابق و عملکرد گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: بی شک یکی از مهمترین وزارتخانه‌های دولت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، این وزارتخانه حجم گسترده‌ای از فعالیت‌های مربوط به تولید اشتغال و رفاه را در جامعه برعهده دارد بنابراین فردی که می‌خواهد سکاندار این وزراتخانه باشد باید تجربیات خوبی در حوزه اجرایی و مدیریتی در کشور داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار خود را از رده‌های پایین مدیریتی در کشور شروع کرده و با توجه به سوابق و عملکرد می‌تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

نماینده مردم استهبان فارس تصریح کرد: مرتضوی گزینه مورد اعتماد رییس جمهور برای یکی از مهمترین وزراتخانه‌های کشور است و نمایندگان هم برای ساماندهی این وزراتخانه با دولت همکاری می‌کنند و به ایشان رای مثبت می‌دهند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار