نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

صیانت از مرزهای مکتب، دین و فرهنگ مهم است

آیت‌الله «عبادی» گفت: مرزبانی تنها مربوط به آب و خاک محدود نمی‌شود، بلکه صیانت از مرز مکتب، دین و فرهنگ نیز مهم است.
کد خبر: ۵۵۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ - 18October 2022

امنیت جزو اولویت‌ها است/ مرزداران سربازان حضرت مهدی(عج) هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در دیدار با سردار «گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به جایگاه آن نهاد در نظام، اظهار داشت: جایگاه مرزداران کشور بسیار بالا است و تنها مربوط به مرز آب و خاک نیست بلکه مرز مکتب، دین، فرهنگ است.

وی جایگاه مرزداری را جایگاهی مقدس دانست و عنوان کرد: هر شخصی در هر موقعیتی که قرار دارد و مشغول خدمت است نیاز به امنیت دارد لذا مرزداران با برقراری امنیت در ثواب همه این امور شریک هستند.

آیت‌الله عبادی با اشاره به اینکه پشتیبان و صاحب اصلی انقلاب اسلامی، خداوند متعال است، گفت: بهترین تعبیر از اغتشاشات اخیر همین کف روی آب است لذا با توکل بر خدا پشتیبان این نظام صاحب اصلی آن است ولی چون به معنای واقعی قدردان نعمت‌ها نیستیم گاهی این اتفاقات رخ می‌دهد و تلنگر خوبی است.

وی اضافه کرد: بنا به گفته بزرگان اگر به حضرت مهدی (عج) ایمان داریم انواع و اقسام فتنه‌ها نباید ما را تحت تأثیر قرار دهد و بر همین اساس کسی که بر کشتی نوح سوار است نباید از طوفان هراسی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به مرزداران با تأکید بر اینکه لحظه لحظه اوقات خود احساس قرب به خدا کنید چرا که بالاترین عبادت است، بیان کرد: افراد وارسته‌ای که اقامه نماز یا خیر می‌کنند هم در سایه امنیت هستند که ارزش کار متولیان امنیت را می‌رساند

آیت‌الله عبادی بیان داشت: در هر جایی که هستید نظام جمهوری اسلامی را فراموش نکنید و امیدواریم خداوند به همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که نور چشم مردم و خار چشم دشمنان اسلام هستند بیش از گذشته اقتدار دهد.

وی خاطرنشان کرد: جابه‌جایی مدیران همیشه به معنای تازه کردن نفس است اما فرماندهان نظامی و انتظامی در هر جایی خدمت کنند، سرباز امام زمان (عج) هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها