مدیر کل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور:

مدیریت جهادی بزرگترین پیام‌ فرهنگ دفاع مقدس برای جامعه است

«گودرزی» گفت: دفاع مقدس یک پیام واضح را برای مدیریت کشور و امت اسلامی بیان می‌کند و آن هم این است که مدیریت در سطح کلان باید به سمت مدیریت جهادی پیش رود.
کد خبر: ۵۵۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ - 18October 2022

مدیریت جهادی از پیام‌های فرهنگ دفاع مقدس برای جامعه است«میثاق گودرزی»  مدیر کل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان، اظهار داشت: مدیریت جهادی یکی از مبانی‌ مطرح امروز در کشور است. که خیلی‌ها معتقد هستند که تنها راه برون رفت جامعه از موضوعات فعلی در واقع آن فرهنگ جهادی و فعالیت‌هایی است که می‌توانند در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انجام دهند. 

وی افزود: دفاع مقدس این پیام واضح را نه تنها برای مدیریت کشور بلکه در سطح کلان برای امت اسلامی بیان می‌کند و آن هم این است که مدیریت در سطح کلان باید به سمت مدیریت جهادی پیش رود و این یکی از بزرگترین پیام‌هایی است که فرهنگ دفاع مقدس برای جامعه ما دارد.

گودرزی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت؛ من معتقدم رسانه قلب تپنده جامعه و اجتماع ما است و هرچه ما در حوزه رسانه پویاتر و با بصیرت‌تر وارد شویم قطعا از خیلی از مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود جلوگیری می‌کند.

 وی متذکر شد: در واقع خیلی از موضوعات ارزشی انقلاب موضوعاتی که به آن نپرداخته شده می‌توانیم با استفاده از ظرفیت رسانه مطرح کنیم، بنابراین رسانه در واقع در عصر امروز که عصر ارتباطات نامیده شده نقش قابل توجهی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار