فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نزسا:

امت اسلام باید در کنار هم در مقابل دنیای کفر بایستند

سردار کرمی گفت: امروز امت اسلام باید در کنار هم با نقشه‌های شیاطین مقابله کنند. امت اسلامی در جبهه حق قرار گرفته و همه شیاطین در جبهه باطل به میدان آمده‌اند و طبق وعده الهی همواره جبهه حق پیروز است.
کد خبر: ۵۵۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ - 18October 2022

برگزاری سیزدهمین سالگرد شهدای وحدت در زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سیزدهمین سالگرد «شهدای وحدت» امروز در تالار فردوسی زاهدان با حضور مسئولین لشکری، کشوری و خانواده شهدا برگزار شد.

سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نزسا در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و همچنین عرض خیرمقدم به خانواده های ایثارگران، جانباران، علما، مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی، معتمدین و سران طوایف که در جلسه حضور داشتند اظهار داشت: فلسفه شهادت پیاده کردن دستورات اسلامی و اوامر الهی در کل دنیا است.

وی با بیان اینکه شهداء راه دلدادگی و مسیر عاشقی پروردگار را طی کردند تصریح کرد: شهدا با تمسک به آیات قرآن سختی‌ها را به جان خریدند و در نهایت به قرب الهی نائل آمدند. شهداء از این فضل و وعده‌ای که خداوند متعال نصیب‌شان کرده شاد و مسرورند. این مقام شهید است که به جز خدا چیزی ندید و همواره خود را در محضر باری تعالی احساس کرد. 

سردار کرمی یادآور شد: سردار شوشتری و همه شهدا و هم رزمانش، تمام تلاش‌شان برای اجرای فرمان الهی بوده است و در نهایت با خدا پیمان بستند و سرانجام به شهادت رسیدند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نزسا تصریح کرد: امنیت و پیشرفت مرهون خون شهدا است و وظیفه هریک از ما در قبال خون شهدا ادامه حرکت و مسیر آنها است.

وی وحدت و انسجام را برای پیشبرد اهداف اسلامی مهم دانست و گفت: امروز دنیای اسلام باید در کنار هم با نقشه‌های شیاطین مقابله کنند. امت اسلامی در جبهه حق قرار گرفته و همه شیاطین در جبهه باطل به میدان آمده‌اند و طبق وعده الهی همواره جبهه حق پیروز است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نزسا در بخش دیگری از سخنان خود از بصیرت و آگاهی مردم استان سیستان و بلوچستان در خنثی کردن توطئه‌های معاندین و دشمنان تشکر کرد و گفت: وحدت لازمه پیشرفت علمی و اقتصادی و فرهنگی و امنیت پایدار منطقه است. پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی بسیار مهم است و این امنیت که امنیت پایدار است سرعت اجرای پروژه های اقتصادی،علمی ....را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار