فرمانده مرزبانی فراجا:

مرزبانان چشمان بیدار نظام جمهوری اسلامی هستند

سردار «گودرزی» مرزبانان را چشمان بیدار نظام دانست و گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام توان آماده دفاع از ایران هستند و حاضرند از جان خود بگذرند، اما یک وجب از خاک ایران را از دست ندهند.
کد خبر: ۵۵۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ - 18October 2022

مرزبانان چشمان بیدار نظام جمهوری اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی، مرزبانان را چشمان بیدار نظام دانست و اظهار داشت: در چند سال اخیر مرزهای خراسان جنوبی به دوربین‌های الکترونیکی، اپتیکی و پهبادی ساخت داخل مجهز شده‌اند.

وی بیان داشت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام توان آماده دفاع از ایران هستند و حاضرند از جان خود بگذرند، اما یک وجب از خاک ایران را از دست ندهند.

فرمانده مرزبانی فراجا عنوان کرد: فرهنگ و اقتصاد مؤلفه‌های امنیت هستند و امنیت مطلوب این استان  به دلیل فرهنگ غنی این خطه کشور است لذا  اگر اینجا امنیت هست به دلیل فرهنگ غنی و وجود نیروهای فداکار و پرتوان است که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم به این موضوع  اشاره کردند.

سردار گودرزی با بیان اینکه مجاهد فی سبیل الله یعنی در راه خدا خدمت کردن، اضافه کرد: تلاش مضاعف یعنی ایستادگی در برابر دشمن است و ارتش تروریستی آمریکا 20 سال در کشور افغانستان چیزی جز قاچاق مواد و کشت و کشتار به همراه نداشت.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم عقب‌ماندگی‌هایی که از زمان طاغوت بوده اما می‌بنیم که امنیت در این استان وجود دارد، افزود: خوشبختانه با وحدت و همدلی شیعه و سنی در خراسان جنوبی و همراهی آن‌ها با مرزبانان امنیت پایدار در مرز‌های این استان برقرار است.

فرمانده مرزبانی فراجا با تأکید بر اینکه با وجود نیروهای پرتوانی که در کشور وجود دارد یک وجب از این خاک را تسلیم نخواهیم کرد، گفت: در این سال‌ها توجه خاصی به مرز‌های خراسان جنوبی شده و با هوشمندسازی، مرز‌های این استان نفوذ ناپذیر است و این هوشمند سازی ادامه خواهد داشت.

سردار گودرزی متذکر شد: از امروز سردار «دهکی» به عنوان فرمانده مرزبانی این استان کارش را شروع خواهد کرد و طبق شناختی که از وی دارم امانت‌دار خوبی است.

انتهای پیام/ ام‌لیلا لیمویی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار