مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان:

خون شهدا ضامن و حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است

نورانی در دیدار با مادران شهدا گفت: خون شهدا ضامن و حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است.
کد خبر: ۵۵۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ - 19October 2022

خون شهدا ضامن و حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با همراهی حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز و جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهدای والامقام با مادر شهیدان «مرتضی و مصطفی حیدری‌نژاد»، «یوسف نواصری» و «غفور عرب‌زاده» دیدار و با وی گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد در این دیدار‌ها ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: دیدار با مادران شهدا یک توفیق بسیار بزرگ برای ماست و در واقع رحمت خداوند شامل حال ما شده که خدمت شما مادر بزرگوار برسیم.

وی ضمن اشاره به صبر مادران شهدا، به‌ویژه مادرانی که چند شهید در راه خداوند تقدیم کرده‌اند، اضافه کرد: مادر بزرگواری که دو فرزند خود را در راه خدا تقدیم و صبوری کرده، خداوند عظمتی به او عنایت کرده که ظرفیت وجودیش گنجایش این صبر را داشته است.

در ادامه این دیدار‌ها مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن آرزوی سلامتی برای مادران گرانقدر شهدا بیان کرد: شما مادران شهدا اسوه‌های ایثار هستید و ما به شفاعت شما در آن دنیا نیاز داریم و دیدار با شما افتخار و نعمت بزرگی است و باید برای تربیت چنین فرزندان با بصیرت و آگاهی از شما تقدیر کرد.

نورانی هدف از این دیدار را تجلیل از مادران شهدا و قدردانی از صبر، ایثار و از خودگذشتگی آنان دانست و افزود: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند خون شهدا ضامن و حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است.

وی ضمن اشاره به مقام شفاعت شهدا، بیان کرد: اینکه ما امروز خدمت شما مادران گرانقدر رسیدیم، هم برای این است که اعلام کنیم که در مسیر شهدا و ایثارگران هستیم و دل شما شاد شود و هم برای دل خودمان است که به دعای خیر شما ما هم در مسیر فرزندان شهید شما باشیم.

مسئولان در این دیدار‌ها وضعیت مادران شهدا را مورد بررسی قرار داده و در فضایی صمیمانه به درد و دل‌های آن‌ها گوش دادند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار