مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

مادران ستون‌های قوام خانواده و جامعه هستند

حجت‌الاسلام معبودی گفت: یکی از ستون‌های جامعه مادر است و دشمن می‌خواهد اساس خانواده و کانون گرم خانواده را از بین ببرد.
کد خبر: ۵۵۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰ - 19October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین «علی معبودی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع اساتید و طلاب خواهران حوزه علمیه ایمانیه تاکستانو حضور خبرنگاران استان قزوین،  با اشاره به جریانات اخیر کشور اظهار داشت: اغتشاشات اخیر همانند فتنه جنگ جمل بود. چرا که در آن زمان عایشه به بهانه کشته شدن عثمان فتنه کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در این فتنه از ظرفیت زنان استفاده کردند، گفت: یک هفته بعد از جنگ تحمیلی همایشی در آمریکا تشکیل شد و در این همایش عنوان شد چرا با این همه کمک مالی و تسلیحاتی از صدام باز هم صدام شکست خورد. آنها به این نتیجه رسیدند که ۲ عامل موجب شکست صدام شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: عامل اول، زنان پاکدامن ایران بودند که غیورمردانی همچون «همت باکری ها» و «قاسم سلیمانی ها» را تربیت کردند و عامل دوم جوانان غیور و شجاع ایران بودند که باعث شکست صدام شدند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: دلیل استفاده ابزاری دشمن از ظرفیت زنان در فتنه اخیر این است که زنان یکی از مهمترین عناصر فرهنگی در جامعه هستند. دشمنان می گویند با کشتن نمی شود کاری انجام داد جز اینکه در جامعه فساد ایجاد شود به ویژه این فساد از جانب زنان جامعه باشد.

حجت الاسلام معبودی در ادامه با اشاره به اهداف دشمنان در استفاده از ظرفیت زنان در فتنه اخیر اضافه کرد: یکی از ستون های جامعه مادر است و دشمن می خواهد اساس خانواده و کانون گرم خانواده را از بین ببرد. غرب چیزی به عنوان خانواده ندارد. چرا که در غرب وقتی زنان از ۵۰ سالگی می گذرند دیگر به آنها خدمات نمی دهند چون دیگر زیبایی ندارند. این فرهنگ غرب است.

وی در ادامه یادآور شد: بعضی از این سلبریتی ها و فوتبالیست ها عامل اغتشاش مردم در خیابان ها بودند و مطالبه همه مردم این است که این افراد و کسانی که دامن به اغتشاش زدند محاکمه شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار