وصیت‌نامه شهید «محسن الشریف»؛

بايد انقلاب حسينى را دنبال کنیم

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محسن الشریف» آمده است: بايد انقلاب حسينى را دنبال کنیم تا انقلاب خمينى (ره) استمرار داشته و به انقلاب مهدى (عج) برسد. ما بايد شهيد شويم تا اين انقلاب به انقلاب حضرت مهدى (عج) متصل شود.
کد خبر: ۵۵۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۰ - 24October 2022

بايد انقلاب حسينى را دنبال کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«محسن الشریف» یکی از 24 هزار شهید استان اصفهان و اهل شهر «اصفهان» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«محسن الشریف» فرزند «هادی» دهمین روز فروردین 1336 در شهر اصفهان به دنیا آمد و در تاریخ بیست و نهم اسفند 1362 عملیات خیبر در جزیره مجنون بر اثر بمباران شیمیایی به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

برادران مؤمنم! از اَبَرْ نكبت ها و ايادى داخلى و خارجى آنها ترسى به دل نگيريد كه ‏خدا فوق آنها و به او تكيه كنيد تا موفق و پيروز شويد و هميشه پشتيبان امام خمينى (ره) و در مسير سيل امت و انقلاب اسلامى باشيد و از ولايت فقيه و نظام جمهورى اسلامى‏ حمايت كنيد و براى نابودى تمامى ابر شيطان ها به نداى «هل من ناصر ينصرنى» امام ‏لبیک بگوييد و عاشقانه همچون شهداى ديگر روانه شهر شهادت شويد و تا آخرين ‏قطره خون مبارزه کنید.

اى خواهران برادران!هر كارى خواستيد انجام دهيد، ببينيد براى خداست يا نه، اگر براى خدا نبود، از انجام آنها دورى کنید. دنبال هواهاى نفسانى نرويد كه شما را به گمراهى مى‏ كشاند. بچه‏ هايتان را با شهادت آشنا کنید و درس شهادت به آنها بدهيد تا مجاهد شوند. دست از امام برنداريد كه اهل كوفه مى‏ شويد و تا ابد پشيمان خواهيد شد.

در پايان از تمام كسانى كه اين وصيت نامه را مى ‏خوانند، تقاضا دارم كه بيدار باشند و بازيچه دست دشمنان خدا و بشريت قرار نگيرند و از روحانيت اين مظهر استقلال و آزادى حمايت کرده و آنها را تنها نگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار