فرماندار خلیل‌آباد:

تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس را ماندگار می‌کند

«یاوری» گفت: برای موفقیت در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید مسئولان تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت را همواره سرلوحه اقدامات خود قرار دهند که اگر این مهم محقق شود قطعا اقدامات صورت گرفته در این حوزه ماندگار خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ - 19October 2022

تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی  فعالیت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس را ماندگار می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، از خلیل‌آباد، «سید مسعود یاوری» فرماندار شهرستان خلیل‌آباد در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس هستیم و وظیفه داریم با ترویج فرهنگ جهاد، ایثار، مقاومت و شهادت ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم.

وی افزود: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است تا مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بپیماید و لذا آحاد جامعه باید تلاش کنند تا مفاهیم، مبانی و ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی به نسل جوان که آینده‌سازان این مرزوبوم هستند منتقل شود.

فرماندار خلیل آباد خاطرنشان کرد: برای موفقیت در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید مسئولان تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت را همواره سرلوحه اقدامات خود قرار دهند که اگر این مهم محقق شود قطعا اقدامات صورت گرفته در این حوزه ماندگار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تدوین دانشنامه دفاع مقدس خلیل‌آباد در انعکاس نقش این شهرستان در حماسه عظیم دفاع مقدس نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و به‌عنوان یک کتاب مرجع مانع تحریف فرهنگ دفاع مقدس خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: باید نسبت به‌ تأليف و چاپ کتاب‌‌های خاطرات رزمندگان شهرستان اهتمام شود، تا نسل‌های آینده با سیره مجاهدانی که برای‌ پیشرفت ایران اسلامی از بهترین دارایی‌های خود گذشتند و خالصانه در برابر دنیای استکبار ایستادند، آشنا شوند.

یاوری در پایان ضمن قدردانی از پشتیبانی‌های صورت گرفته در راستای احداث یادمان شهدای گمنام خلیل‌آباد بود از آغاز عملیات اجرایی احداث یادمان شهدای گمنام شهر کندر با پشتیبانی شهرداری، شورا شهر و نیز کمک خیرین خبر داد.

در ادامه این نشست سرهنگ حسن مقدم فرمانده سپاه ناحیه خلیل‌آباد ضمن اعلام آمادگی پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، تسریع در آغاز عملیات اجرایی احداث یادمان شهدای گمنام شهر کندر را ضروری دانست.

حسن رحمتی مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خلیل آباد نیز در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه کرد.

همچنین در این نشست اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خلیل‌آباد به بیان نقطه نظرات خود در راستای گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار