جانشین پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

امنیت اقتصادی جایگاهی شبه نظامی و سیاسی دارد/ امروزه معنا و مفهوم امنیت تغییر کرده است

  سردار بهرامی گفت: امنیت اقتصادی موضوعی است که جایگاهی شبیه امنیت نظامی و سیاسی دارد و در اولویت فعالیت‌های اقتصادی اغلب کشورها است.  
کد خبر: ۵۵۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶ - 20October 2022

امنیت اقتصادی جایگاهی شبه نظامی و سیاسی دارد/ امروزه معنا و مفهوم امنیت تغییر کرده استسردار «سهراب بهرامی» جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) که در مصلی تهران در حال برگزاری است در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به شیوع ویروس در جهان و در ایران اظهار داشت: امروز بسیار خرسیدیم که نمایشگاه ایپاس پس از دو سال وقفه با حضور شرکت‌های داخلی و دانش بنیان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شده است.

سردار بهرانی با بیان اینکه پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن فناوری های نوین موجب تغییر و تحول در معنا و مفهوم بسیاری از شاخص‌های زندگی افراد شده است، گفت: مفهوم امنیت اقتصادی از این قاعده مستثنی نیست زیرا با ورود به  قرن جدید میلادی متوجه خواهیم شد که  معنا و مفهوم امنیت تغییر کرده است و دیگر تنها به دور بودن از خطر جانی، امنیت گفته نمی‌شود.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: هم‌اکنون امنیت اقتصادی موضوعی است که جایگاهی شبیه امنیت نظامی و سیاسی دارد و در اولویت فعالیت‌های اقتصادی اغلب کشورها است.  

وی خاطرنشان کرد: حضور  شرکت های  دانش بنیان در این  نمایشگاه می‌توانند  در راستای  بهبود  فضای  امنیت  اقتصادی کشور،  به  روز کردن  تجهیزات  و پیشگیری از بروز مواردی مانند  فرار مالیاتی،  اختلاس، مبارزه  با قاچاق ارز و طلا و ... به پلیس امنیت ملی کمک کنند.

سردار بهرامی گفت: پلیس امنیت اقتصادی  با  یاری  گرفتن  از شرکت‌های  دانش بنیان  می‌تواند از اقتصاد کشور حمایت بیشتری کند و شاهد شکوفایی اقتصاد کشور باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار