مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

دشمن می‌داند جمهوری اسلامی مانع تحقق اهداف شوم استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام والمسلمین «یوسفی» گفت: دشمنان می‌دانند که جمهوری اسلامی مانع تحقق اهداف شوم استکبار جهانی به رهبری آمریکا است و به همین سبب به تصور باطل خود در تلاش هستند تا با مهار و فروپاشی جمهوری اسلامی ایران مهمترین مانع بزرگ استکبار را از میان بردارند.
کد خبر: ۵۵۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ - 20October 2022

دشمن می داند جمهوری اسلامی مانع تحقق اهداف شوم استکبار جهانی است

به گزارش دفاع‌‌پرس از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین «علیمراد یوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صبح امروز (پنجشنبه) در جمع هادیان سیاسی اظهار داشت: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ منطقه‌ای و جهانی مهمترین مانع تحقق هژمونی آمریکا در منطقه و جهان است و به همین سبب آنها به شدت از همکاری ایران، روسیه و چین می‌هراسند.

وی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در ایجاد و تقویت بلوک بندی‌های جهانی افزود: همکاری ایران با روسیه و چین به عنوان دو قدرت بزرگ جهانی موجب شده از نظر آمریکایی‌ها ایران به عنوان یک عامل موثر در کاهش هژمونی این کشور و تهدیدی جدی برای منافع غرب در سطح بین‌المللی ارزیابی شود و به همین سبب نظام استکبار به صورت ویژه بر براندازی نظام مقدس اسلامی متمرکز شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ادامه داد: دنیای استکبار جمهوری اسلامی را چالشی بزرگ در برابر استثمار و غارت کشورها می‌داند و به همین سبب سعی دارد با تکیه بر ابزار آشوب و اغتشاش کشور را ناامن سازد‌.

حجت‌الاسلام یوسفی با اشاره به هجمه‌های امپراتوری رسانه‌ای غرب علیه جمهوری اسلامی ایران در پلتفرم‌های مختلف، فضای مجازی و ماهواره‌ای بیان داشت: امپراطوری رسانه‌ای غرب درصد ارائه تصویری دروغین و مخدوش از جمهوری اسلامی و دامن زدن به شورش و آشوب در کشور است‌.

وی جلوگیری از رشد سرمایه‌گذاری خارجی در جمهوری اسلامی ایران و الگو شدن آن در بین کشورهای مختلف را از مهمترین اهداف شوم استکبار دانست و تصریح کرد: نظام مقدس اسلامی به عنوان مهمترین چالش مقابل استکبار جهانی در حال تبدیل شدن به یک الگوی موفق در بین کشورهای مستقل و مسلمان جهان است و این مساله‌ای است که دنیای غرب از آن می‌هراسد.

این مسئول با اشاره به پشت پرده‌های حوادث اخیر و اهداف شوم دشمنان افزود: مهار توان هسته‌ای و قدرت بازدارندگی و اقتدار جمهوری اسلامی از مهمترین اهداف دشمنان در برپایی اغتشاشات اخیر بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به بسترسازی و برنامه‌ریزی قبلی جهت اغتشاشات اخیر عنوان کرد: همزمان با آغاز اغتشاشات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا به تولد خاورمیانه جدید اشاره کرد و خاورمیانه جدید از نظر آنها به معنای تقسیم کشورها و تبدیل کردن آنها به کشورهای کوچک و وابسته به استکبار است.

حجت الاسلام ‌یوسفی با بیان اینکه بر خلاف تصورات دشمنان، ترکیب مورد نظر جمهوری اسلامی ایران در منطقه شکل گرفته و امروز جبهه مقاومت با اقتدار و هماهنگی مانع تحقق آمریکایی‌ها در منطقه است، افزود: مهار توان موشکی ایران از دیگر اهداف شوم دشمنان است زیرا این موشک‌ها دست آورد علمی فرزندان مومن این سرزمین و اسباب بازدارندگی دفاعی است و به همین سبب دشمن قصد دارد بازوهای دفاعی کشور را به خیال باطل خود قطع نماید.

وی با اشاره به ناکامی دشمنان در مقابله نظامی و اعمال تحریم های ظالمانه متذکر شد: دشمن در حالی که به رغم تمام فشارهای اقتصادی، سیاسی و نظامی نتوانسته مانع نظام مقدس اسلامی شود اغتشاش و آشوب را در دستور کار قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه دشمن درصدد نا امید کردن مردم و کمرنگ جلوه دادن دست آورده‌ای نظام اسلامی است؛ ابراز داشت: دشمنان با مشاهده اقتدار نظامی و دفاعی کشور تنها راه مقابله با ایران سربلند اسلامی را تکیه بر دروغ پردازی، آشوب طلبی و جنگ رسانه‌های شیطانی علیه نظام جمهوری اسلامی می‌دانند و در این راه با کمک مزدوران داخلی خود از احساسات و هیجانات برخی نوجوان‌ها هم سوء استفاده کردند.

حجت‌الاسلام ‌یوسفی با اشاره به جایگاه توحیدی و مقدس نظام اسلامی خاطر‌نشان کرد: جمهوری اسلامی تا کنون حوادث سختی را به مدد الهی پشت سر گذاشته و استکبار بداند که جنگ با ایران اسلامی محکوم به شکست است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها