نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

مردم حامی نظام جمهوری اسلامی هستند

آیت‌الله «محمدی لائینی» به اهمیت امنیت مردم اشاره کرد و گفت: مردم حامی نظام جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۵۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ - 20October 2022

مردم حامی نظام جمهوری اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران عصر امروز در دیدار با «سید جواد ساداتی‌نژاد» وزیر جهاد کشاورزی با تقدیر از رئیس جمهور در زمینه خرید تضمینی گندم، ارتقای قیمت در این حوزه را پشتوانه‌ای برای امنیت غذایی دانست و اطهار داشت: امیدواریم در این زمینه شاهد افزایش قیمت در سال جاری باشیم.

آیت‌الله محمدی لائینی افزود: برای اولین بار دولت سیزدهم این برنامه را در دستور کار قرار گرفت و سند دار کردن اراضی کشاورزی یک جهشی بود و امیدواریم تا پایان دولت شاهد صد در صد آن باشیم که گام مهم و بسیار بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران از استاندار، معاونین استان و جهاد کشاورزی استان مازندران که دغدغه‌مندانه کار‌ها را ییگیری می‌کنند، تقدیر کرد و ادامه داد: عملیاتی کردن کشاورزی دانش بنیان از مطالبات خواهد بود.

امام جمعه ساری با تشکر از خدمات نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، آن‌ها را به وحدت، انسجام بیشتر و کلام واحد داشتن در مسائل مشترک استان دعوت کرد و با بیان اینکه مازندران قطب کشاورزی است و این ظرفیت در کشور بی‌نظیر است، گفت: تولید ثروت و ارزی آن پایین است.

محمدی لائینی با بیان اینکه بلاتکلیفی در حوزه برنج پرمحصول باعث ایجاد ناخرسندی در مردم شده است، عنوان کرد: مطالبات کشاورزان پرداخت و دغدغه برطرف شود.

وی با اشاره به مشکلات در حوزه صنایع تبدیلی، نهاده‌های دامی و کشاورزی، سوخت کشاورزان تصریح کرد: در این زمینه اقدامات خوب و مفیدی انجام شود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در الگوی کشاورزی و کشت برنج کم آب توجه شود و به سمت اقلام برنج کم آب برویم، گفت: امیدواریم در مازندران در زمینه کشاورزی و صادرات گام‌های مهم‌تری برداشته شود و گره‌های اساسی گشوده شود.

محمدی لائینی با اساره به سفر هفته‌ای وزیر کشاورزی به استان‌ها و بیان اینکه پروژه‌های آب و سد زارم رود برای کشاورزی مفید خواهد بود و در این زمینه بودجه‌های لازم تخصیص یابد، بر بروزرسانی حوزه کشاورزی استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه مردم استان مازندران در اغتشاشات اخیر همراهی نکردند و با حضور در راهپیمایی‌ها حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام کردند، به اهمیت امنیت مردم اشاره کرد و گفت: مردم حامی نظام هستند و توجه جدی به بخش کشاورزی مورد انتظار است و امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد رونق بسیار جدی در زمینه زیربنایی و بویژه دانش بنیان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها