معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز:

رمز گذر از فتنه و آشوب داشتن بصیرت انقلابی است

«زارع مهذبیه» گفت: داشتن بصیرت از مهم‌ترین مسائل در مواجهه با رویداد‌های مختلف سیاسی و فتنه‌هایی است که در جامعه رخ می‌دهد و در فتنه 88 هم مثل فتنه اخیر اگر بصیرت مردم ما نبود، مشخص نبود آشوبگران و دشمنان داخلی و خارجی کشور، انقلاب و اسلام چه اتفاقاتی را رقم می‌زدند.
کد خبر: ۵۵۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸ - 20October 2022

به گزارش دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز، «صادق زارع مهذبیه» معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز امروز 28 تیرماه در نشست بصیرت‌افزایی در خصوص اتفاقات اخیری که به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی در کشور رخ داد، اظهار داشت: داشتن بصیرت از مهم‌ترین مسائل در مواجهه با رویداد‌های مختلف سیاسی و فتنه‌هایی است که در جامعه رخ می‌دهد و در فتنه 88 هم مثل فتنه اخیر اگر بصیرت مردم انقلابی ما نبود، مشخص نبود آشوبگران و دشمنان داخلی و خارجی کشور، انقلاب و اسلام چه اتفاقاتی را رقم می‌زدند.

معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز ابتدا بیان کرد: دشمن همانند رویه همیشگی خود به دنبال موج‌ سواری از هر اتفاقی است و التهاب آفرینی و ایجاد آشوب در کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

زارع مهذبیه با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای در داخل نیز خواسته یا ناخواسته در جهت خواست دشمن حرکت می‌کنند، افزود: اما مردم عزیز ما هوش سیاسی خود را نشان داده‌اند و فرق بین دلسوزی و منفعت‌طلبی را می‌فهمند و با منافقانی که زمانی، خودشان چند هزار نفر از مردم عادی را شهید کردند و حالا داعیه‌دار درگذشت یک نفر شده‌اند، همراهی نکرده و با اشک تمساح رسانه وابسته به حکومت کودک‌کش سعودی گریه نمی‌کنند.

زارع مهذبیه در ادامه گفت: فتنه در اصطلاح  به آشوب و غوغایی می‌گویند که راه گریز از آن سخت و برای برخی محال باشد و یکی از گناهان بزرگ، فتنه‌گری بین مؤمنان است و این معصیت که گاه در محدوده‌ای کوچک، چون خانواده و یا در سطح وسیعی از اجتماع به وقوع می‌پیوندد، از ترکیب چندین گناه، چون غیبت، تهمت، دروغ، تجسس، سلب امنیت و غیره به وجود می‌آید.

معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله(ع) ضمن تسلیت به خانواده مهسا امینی با بیان اینکه عده‌ای که ادعای روشنفکری دارند، همگام و همراه با منافقین، سلطنت‌طلبان و مزدوران کودک‌کش صهیونیست و آل‌سعود در جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صف‌آرایی کردند و سناریو‌های تکراری کشته‌سازی و ایجاد آشوب‌های ساختارشکنانه و اقدامات ضد امنیت ملی را همراه با کومله خون‌آشام و منافقان تروریست دنبال می‌کنند افزود: ما به دشمن هشدار می‌دهیم که از خشم و طوفان و عزم ملت بترسید که دامانتان را خواهد گرفت و از تهمت، دروغ و افترا علیه این نظام مقدس و سربازان امنیت ملی پرهیز کنید که این شرط انصاف نیست.

معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با درخواست اینکه مردم از همراهی با فتنه‌گران خودداری کنند، گفت: از مردم نیز انتظار می‌رود حفظ آرامش و بصیرت را مدنظر قرار داده و از همراهی با فتنه‌گران خودداری کنند. زارع مهذبیه افزود: برخی با قضاوت زودهنگام به ضدانقلاب اجازه جناح‌بندی می‌دهند و عجیب است که برخی از این حادثه برای حمله به ارزش‌ها، مقدسات و حتی آیات حجاب استفاده کرده‌اند.

زارع مهذبیه اظهار داشت: سؤال اصلی از جریان مشخص سیاسی در کشور این است که لیدر‌های شما در فتنه 88 ظلم بزرگ را به‌نظام اسلامی تحمیل کردند و آن روز کلید رمزشان ندا آقاسلطان بود و امروز مهسا امینی و شما زن را اسم رمز آشوب‌هایتان قرار داده‌اید.

وی تأکید کرد: به همه فتنه‌انگیزان و دروغ انگیزان که این روز‌ها در فضای مجازی به هر دروغی متوسل می‌شوند، تذکر می‌دهیم که اولاً اگر نظام اسلامی در فتنه 88 صبر انقلابی را مسئولیت خود می‌دانست امروز اقدام انقلابی را در دستور کار قرار خواهد داد.

زارع مهذبیه بابیان اینکه بصیرت یعنی بینایی کامل و درست فهمیدن، افزود: مصداق بصیرت در فتنه 88 این بود که کسی حرفی نزند و کاری نکند که منافقین و جنایتکاران خارجی آن را تکرار کنند و بصیرت یعنی در مواقعی، چون فتنه 88 و فتنه پیش رو که از شهریورماه 1401 رسانه‌های مزدور لندنی، سعودی و آلبانی‌نشین آن را آغاز کردند بفهمیم که چه‌کار باید کنیم.

وی با اشاره به برنامه و هدف‌های دشمن گفت: اولین و آخرین برنامه و هدف دشمن، تضعیف ایران قوی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هم‌چنین تضعیف رهبری است.

معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) اظهار کرد: دشمن هر نهاد که موجب تثبیت نظام می‌شود را تخریب و تضعیف می‌کند و حتی به شهرداری‌ها با تخریب اموال عمومی هم رحم نمی‌کند و چه برسد به دستگاه‌های عریض و طویل امنیتی و سیاسی کشور که امروزه مورد هدف دشمن است.

وی با بیان اینکه داشتن بصیرت از مهم‌ترین مسائل در مواجهه با رویداد‌های مختلف سیاسی و فتنه‌هایی است که در جامعه رخ می‌دهد، گفت: در فتنه 88 هم اگر بصیرت مردم ما نبود، مشخص نبود آشوبگران و دشمنان داخلی و خارجی کشور، انقلاب و اسلام چه اتفاقاتی را رقم می‌زدند.

زارع مهذبیه افزود: در کنار بصیرت مردم، هدایت و رهنمود‌های مدبرانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب هم از مسائل مهمی بود که موجب شد مسیر غبارآلود فتنه برای مردم روشن شود.

معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) با اشاره به ویژگی‌های فتنه، گفت: اول خصوصیت حوادث فتنه گون این است که فضا را فضای غبارآلود می‌کند و شعار طرفداری از قانون سر می‌دهند و عمل صریحاً برخلاف قانون انجام می‌دهند و یک کلمه‌ حق را با یک کلمه‌ باطل مخلوط می‌کنند و در نتیجه حق بر اولیا حق مشتبه می‌شود.

وی تشریح کرد: علت آن است که دشمنان ملت از شفاف بودن فضا ناراحت‌اند؛ فضای شفاف را برنمی‌تابند؛ فضای غبارآلود را می‌خواهند.

وی با تأکید بر اینکه  فضای غبارآلود، همان فتنه است، افزود: در این مواقع شناخت «مهاجم و مدافع»، «ظالم و مظلوم» و «دشمن و دوست» دشوار است و در این فضا هدف این است که دشمنِ صریح بتواند چهره‌ی خودش را پنهان کند، وارد میدان شود و ضربه بزند.

زارع مهذبیه با اشاره به اینکه یکی از علاجِ فتنه صراحت در تبیین حق است، گفت: وقتی شما می‌بینید یک حرکتی به بهانه‌ انتخابات شروع می‌شود، بعد یک عامل «دشمن» در این فضای غبارآلوده وارد میدان می‌شود، اینجا باید مرز را روشن کرد، اما در فتنه 88، فتنه‌گران حاضر نشدند مرز خود را با دشمن مشخص کنند و سرانجام بعد از آن که ماهیت فتنه‌گران آشکار شد، حماسه نهم دی پدید آمد.

وی افزود: بعد از اهانتی که در روز عاشورای سال 88 به‌ وسیله‌ یک عده تحریک‌ شده نسبت به امام حسین علیه‌السلام انجام گرفت، دو روز فاصله نشد که مردم در روز 9 دی به خیابان‌ها آمدند و موضع صریح خودشان را علنی ابراز کردند.

صادق زارع مهذبیه در ادامه گفت: شاهد بودیم در تاریخ 21 مهرماه 1401 همایش بانوان فاطمی در شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و هجمه‌ها علیه زنان قوی و پاک‌دامن ایران عزیز اسلامی بود.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری مورخ 27 مهرماه با نخبه‌های علمی و عکس‌های حاشیه برنامه از بانوان دانشمند حاضر در جلسه، اظهار کرد: معنی واقعی «زن، زندگی، آزادی» را این‌گونه برداشت کردم که وقتی زن در تمام صحنه‌ها و با آزادی تمام می‌تواند زندگی کند و مادر، دانشمند و مدیر باشد و نظر بدهد و همچنین قوی، محجبه، تأثیرگذار و مطالبه گر در جامعه کنونی باشد.

معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: کجایند این ‎امپراتوری‌های دروغ که زنان قوی و عفیف ایرانمان را ببینند و تاریخ پر است از وطن‌فروشانی که به‌قصد امان‌نامه به دشمن پناه بردند و اما هیچ حاکمی آنقدر ابله نیست به کسی که کشور خودش را فروخته اعتماد کند و نه چنگیز مغول به آن محلی خائن و نه شوروی به آن روستایی که میرزا کوچک خان را فروخت و نه صدام به ایرانی‌های کمپ اشرف و غیره رحم نکردند.

وی در پایان گفت: بدانید این گوشزد به کسانی بود که فریب امپراتوری دروغ ائتلاف رسانه‌های غربی، صهیونی، سعودی و آمریکایی را خورده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار