مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

محصولات نمایشگاه ایپاس نشانگر ذهن خلاق جوانان ایرانی است

لیائی با بیان اینکه محصولات ارائه شده در این نمایشگاه نشانگر ذهن خلاق جوانان ایرانی بود، گفت: ما در شرکت ملی پست ایران فرصتی را فراهم کردیم تا شرکت‌های دانش‌بینان، فناور و استارتاپ‌های حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۵۵۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۹ - 21October 2022

محصولات نمایشگاه ایپاس نشانگر ذهن خلاق جوانان ایرانی است«محمود لیائی» مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه یکی از اولویت‌های شرکت ملی پست ارائه خدمات هوشمند و هوشمندسازی است، اظهار داشت: محصولات خوبی در حوزه کاری شرکت ملی پست در این نمایشگاه توسط شرکت‌های دانش بنیان به نمایش گذاشته شده است که می‌تواند ما را در هدفی که داریم کمک کند.

لیائی افزود: خوشبختانه طی مذاکراتی که با شرکت‌های مختلف داشتیم نرم‌افزارها و راحل‌های خوبی جهت هوشمندسازی خدمات شرکت ملی پست به ارائه شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه محصولات ارائه شده در این نمایشگاه نشانگر ذهن خلاق جوانان ایرانی بود، خاطرنشان کرد: ما در شرکت ملی پست ایران فرصتی را فراهم کردیم تا شرکت‌های دانش‌بینان، فناور و استارتاپ‌های حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به تجهیزات امنیتی به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه گفت: شرکت ملی پست ایران همکاری‌های خوبی با فرماندهی انتظامی کشور در حوزه‌های مختلف دارد و شرکت‌های استارتاپی تحت حمایت پلیس می‌توانند این همکاری‌های را بیش از پیش کنند.

لیائی گفت: باتوجه به نوع کار شرکت پست ایران و کشف و مقابله با توزیع مواد مخدر و قاچاق کالا محصولاتی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده که در این راستا می‌توانند به ما کمک کند؛ همچنین در حوزه حفاظتی دوربین‌های حرارتی ترمال وجود دارد که می‌تواند در شب به نیروهای حراست کمک کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست در خصوص به کارگیری دستگاه‌های ایکس ری ساخت داخل در شرکت پست ایران گفت: خوشبختانه با دستیابی به دانش ساخت دستگاه های ایکس ری امروز ما خودکفا شدیم و امروز از این محصول مهم تولید داخل در شرکت ملی پست ایران استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار