امام جمعه کرمانشاه:

جوانان باید با هوشیاری دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند

آیت‌الله «علما» گفت: جوانان کشور باید با بصیرت خود با توطئه‌های دشمنان مقابله کنند و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند.
کد خبر: ۵۵۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ - 21October 2022

جوانان نخبه باید با هوشیاری دشمن را از رسیدن به اهدافش ناکام بگذارندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه‌های  نماز جمعه امروز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان، اظهار داشت: ایشان از نخبگان خواستند استعدادهای خود را برای حل مشکلات فعلی کشور بکار گیرند.

آیت الله علما با بیان اینکه نخبگان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب نقش مهمی در عبور از مشکلات و بحران ها داشته اند، گفت: نخبگان مهمترین سرمایه های کشور هستند که باید قدرشان را بدانیم.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: مسئولان باید قدر نخبگان را بدانند و از ظرفیت های آنها برای حل مشکلات استفاده کنند.

وی سپس با تاکید بر اینکه آمریکا و دیگر دشمنان اسلام و انقلاب نمی‌خواهند جوانان ما از فکر و اندیشه خود برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی بهره گیرند، گفت: جوانان کشور با بصیرت خود با توطئه های دشمنان مقابله کنند و جوانان نخبه باید با هوشیاری، دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار